جمعه هفتم اردیبهشت ماه
عابديني، براي كمك به فوتبال برگشت؛

دولت فرصت را از دست ندهد!

فارغ از نگرش هاي سياسي كه آفت ورزش و اساسا نظام مديريتي كشور ماست!  مهندس امیرعابديني بدليل برخورداري از رزومه قوي،عملكرد موفق و موثر از سرمايه هاي مديريتي كشور ست كه سالهاست ترجيح داده خانه نشين شود.

مردي كه در دوره دفاع مقدس در مقام استاندار لرستان و سپس خراسان خدماتش بر كسي پوشيده نيست ، بعنوان فردي با سابقه فوتبالي وقتي در وزارت معادن و فلزات همزمان با پست معاونت ،سكاندار پرسپوليس شد ،چنان تحولي در عرصه فوتبال كشور رقم زدكه هنوز آثار آن هويداست.

مردي كه مي توانست در صدرات فوتبال كشور مسير رشد فوتبال را در دهه٧٠ هموار سازد!  كمتر از شش ماه ناگزيراز رياست فوتبال كناره گيري كرد تا فوتبال ما همواره از چنين سرمايه اي سود نبرد.

سرمايه گذاري، نسل سازي، امنيت، اتكاء به چرخه توليد، نهادينه سازي و دهها عوامل تحول و توسعه از رويكردهاي مديريتي امير عابديني بوده كه بعد از پرسپوليس با وجود شكل گيري مجموعه داماش متاسفانه همان كج انديشي ها، بُخل و هرآنچه كه در متن و حاشيه فوتبال ما همواره موجب توقف مي شود ، چرخ توسعه را بازداشت تا مهندس عابديني با دلخوري بار سفر ببندد.

سرمايه اجتماعي و البته مديريتي كشور ما حالا رجعت كرده ، با كوله باري از تجارب بين المللي.

 از اين همه تجربه مديريتي چگونه بايدبهره گرفت؟

فردي با برازندگي و شايستگي اداره فوتبال كشور اگرچه دير آمدو به ثبت نام عرصه رقابتي رياست فوتبال نرسيد!

اما با توجه به خصوصي شدن پرسپوليس قطعا براي مديريت اين تيم دير نيست. اوبلد است. بلد است كه پرسپوليس را درسطح حرفه اي استاندارد سازي كند تا با افتخار رهسپار آسيا شود.

آقاي رئیس جمهور! آقاي مخبر! تا او دوباره بارسفر نبسته از وي دعوت به همكاري كنيد.

اميرعابديني بعد از درخواست رييس جمهوري محترم به بازگشت نخبگان به ايران، اكنون برگشته تابا ايده هاي ناب به فوتبال كمك كند.

حالا نوبت دولت است كه چگونه اين نخبه مديريتي را جذب كند.

نویسنده: مجيد سعيدی