پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

رفتار ناپسند و تکراری یک مربی

رفتار نامناسب و یک برخورد زشت و غیرورزشی از سوی فردی که باید مربی و معلم باشد، باعث سقوط اخلاق برابر دیدگانی شد که از ورزش و مربیگری برداشت دیگری داشته اند.

ساکت الهامی مربی ناآرام و جنجالی تیم هوادار که درخصوص ایجاد جنجال پرونده های گوناگون در کمیته اخلاق دارد، در سالن غذا خوری هتل گرین پارک هنگام چشم به چشم شدن با حمید مطهری مربی جدید تیم نساجی بی اختیار شده وبه اتفاق دستیارش، درگیری فیزیکی با مطهری و سرپرست تیم نساجی راه انداخته اند.

برخورد زشت الهامی نه تنها  سالن غذا خوری را به هم ریخت، بلکه حاضران در صحنه را به تعجب واداشت؛ چون فلسفه مربیگری و معلمی زیر سوال رفت. اصولا مربی ای که سابقه جنجال و پرونده های گوناگون در کمیته اخلاق دارد و کنترل در نوع رفتارش دیده نمی شود، چرا باید  در فوتبال ماندگار باشد و چه الزامی از سوی باشگاه ها وجود دارد که از چنین افرادی استفاده کنند . قرار است  پرونده این رفتار زشت که به اصطلاح در اردوی آمادگی دو تیم در آن سوی مرزها صورت گرفته به صورت اضطراری و خارج از نوبت و با سرعت تمام در کمیته اخلاق به صورت ویژه مورد بررسی قرار بگیرد، اما آقای مربی جنجالی این شیوه مربیگری نیست.

توضیح: البته باشگاه هوادار در اطلاعیه ای نساجی قائمشهر و مربی این تیم را عامل اصلی بروز واقعه اعلام کرده است. باید دید کمیته انضباطی چه تصمیمی خواهد گرفت.

نویسنده: اکبر عزیزی