شنبه هشتم اردیبهشت ماه

میرزاجانپور: اهل استوری و شوآف نیستم

قدرتی زن سرشناس والیبال از پدیده های دوران مربیگری خولیو ولاسکو به تیم ملی دعوت نشد. غیبت مجتبی میرزا جانپور در ازدحام قدرتی زن مد نظر قرار نگرفته است، اما او می گوید: واقعیت امر این است که شرایط جسمانی و انگیزه کافی برای باز گشت به تیم ملی را ندارم و ترجیح می دهم بیشتر به سلامتی خودم بپردازم.

وی با اشاره به ثبات خوبی که اسفندیار در تیم ملی به دست آورده می افزاید: امین اسماعیل نژاد را داریم که ماشاءا... ماشین قدرت است و با اینکه دوران سخت بازی رامی گذراند باز خودش را حفظ کرده است. خودم سرباز بودم و دوران پادگانی را پشت سر گذاشتم و می دانم  این شرایط چه دشواری هایی برای یک ملی پوش دارد.

قدرتی زن هیجانی تیم ملی که تازه دوران‌ مصدومیت را کنار گذاشته است، می گوید: از هفته اول که بگذریم بچه‌های تیم ملی کنار هم خوب ظاهر شدند و نتیجه ای را کسب کردند باب میل مردم و مسئولیت بوده است و فکر می کنم با بازگشت آسیب دیده های یک تیم خوب خواهیم داشت. والیبال ایران همیشه با کار گروهی نتیجه گرفته و موفق بوده است. عضو جدید تیم هراز آمل که سرگرم آمادگی جسمانی خویش است درباره کنار گذاشتن امیر خوش خبر از سر پرستی تیم ملی می گوید: من اهل شوآف و استوری گذاشتن و این حرف ها نیستم و دوست ندارم وارد مسایلی شوم که به من ارتباطی ندارد. درباره آقای خوش خبر باید بگویم تا زمانی که من در تیم ملی بودم مثل برادر بزرگ با ما رفتار می کرد.

گفت و گو: جمشید حمیدی