جمعه هفتم اردیبهشت ماه
در حاشیه فوتبال پایه تهران؛

 دیر نه، زود برگزار می شود!

قرار بود فصل جدید مسابقات فوتبال لیگ برتر نوجوانان تهران از روز جمعه ۱۴ مرداد آغاز شود. اما این تاریخ با اعتراض برخی از باشگاه ها مواجه شد.

هیات فوتبال تهران در راستای همکاری با باشگاه ها وکمیته مسابقات به سرپرستی احسان کامیانی  تاریخ شروع مسابقات فوتبال نوجوانان تهران را با هماهنگی باشگاه ها یک روز زودتر و از روز پنجشنبه ۱۳ مرداد آغاز می کند.

 

پیکان روی ریل باخت

برای آمادگی وهماهنگی و دسترسی به انسجام و سازمان و تاکتیک تیمی بازی های دوستانه این روزها  در دستور کار اکثریت تیم های پایه تهران قرار دارد.

در این میان طی روزهای گذشته تیم های نوجوانان و نونهالان پیکان که در این فصل بیشترین شکار را از سایر تیم های دیگر داشت و برای به قدرت رسیدن خود، بازیکنان بسیاری از تیم ها را به تیم های پایه خود سوق داده، نتوانست در دو بازی پیش فصل، خوب ظاهر شود و شکست خورد تا در بازی های تدارکاتی روی ریل باخت حرکت کند. گرچه این شکست ها در بازی های دوستانه رقم خورده، اما نباید از این نکته هم غافل ماند که صرفا با ستاره ها نه قدرت حاصل خواهد شد و نه انسجام و شعور و درک فنی تیم پدیدار می شود .

 

اولین شکست تیم ملی جوانان

تیم ملی فوتبال جوانان ایران که در اردوی آمادگی به سر می برد در اولین بازی تدارکاتی خود مقابل تیم فوتبال نفت آبادان با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد.

شاگردان صمد مرفاوی که خود را برای مسابقات کافا آماده می کنند با این شکست نشان دادند که هنوز به مراحل آمادگی یک تیم قابل اطمینان ترسیده اند.

 

آغاز جنب وجوش

فوتبال تهران از سکوت وسکون خارج می شود  و از فردا (دوشنبه) شاهد آغاز رقابت های خود می شود .

در گام اول و در بخش لیگ برتر شاهد شروع مسابقات بزرگسالان خواهیم بود.