پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

پرتوی: فقط دو سه نفر والیبال بلدند!

می توانیم نظر بدهیم ولی حق نداریم برای فدراسیون تعیین تکلیف کنیم، چون مرجع پاسخگوی رئیس فدراسیون است.

عزیز پرتوی بازیکن و مربی سابق تیم ملی والیبال می گوید: یک عده به خود اجازه می دهند در همه امور اظهار نظر کنند و طوری وانمود می کنند که دلسوز والیبال هستند اما رئیس فدراسیون دوست ندارد پیشرفت کند. آقای داورزنی بعد از 10 - 12 سال حضور در فدراسیون به اندازه ما و والیبال ما و دنیا را می شناسد، پس به جای فلسفه بافی و ایراد گرفتن راهکار نشان بدهیم.

مربی بین المللی والیبال اضافه می کند: مدیریت فدراسیون ثابت شده است و این درست نیست که همه امور را منحصر به دو سه نفر بدانیم اینکه آنها هم مربی باشگاه باشند هم در تیم ملی مربیگری دارند تازه صحبت از جایگاه و کرسی هم می شود داوطلب و مدعی هستند. انگار بقیه یخ فروش بودند و موی خود را در آسیا سفید کرده اند، عدالت حکم می کند که به همه مربیان بین المللی و دارای سوابق ملی فرصت یکسان بدهند، و اینجوری نباشد که فقط چند نفر چرخه را بچرخانند.

پرتوی می افزاید: به اعتقاد من مربی باشگاه نباید مربی تیم ملی شود چون حرف و حدیث های زیادی پیش می آید، از طرف دیگر آزموده را آزمودن خطاست. چند نفر را پیدا می کنید که در والیبال ایران امتحان پس نداده باشند. تیم ملی والیبال در المپیک به یک مربی تراز اول دنیا نیاز دارد و نباید نوشت والیبال ملی را شوخی بگیرند.

پیشکسوت و کارشناس والیبال نکته معترضه دیگری را هم مطرح می سازد و آن اینکه عده ای به عنوان پیشکسوت با معلومات (دو هزار سال قبل از میلاد مسیح)! هنوز هم روی تفکرات قدیمی حرف می زنند و از مسائل روز آگاه نیستند و با طرح مواردی که به هیچ وجه با نیازهای کنونی جامعه ی والیبال سنخیتتی ندارد اعتبار خودشان را هم زیر سوال می برند.