جمعه هفتم اردیبهشت ماه

پنجعلی: دلم به پرسپولیس گرم نیست

محمد پنجعلی پیشکسوت فوتبال و باشگاه پرسپولیس مانند سایر هواداران از وضعیت یکباره توقف باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات ابراز ناراحتی کرده و می گوید: من هم مانند خیل عظیم هواداران پرسپولیس به شرایطی که در باشگاه از بابت خریدهای جدید پیش آمده، نگران هستم.

پرسپولیس در شروع نقل و انتقالات آغاز توفانی داشت، اما این توفان به یک باره خاموش شد.

پرسپولیس نیازمند خرید جدید و استخدام دو مهاجم تمام عیار و گلزن است در غیر این صورت دلم به این پرسپولیس در مسابقات اینده گرم نخواهد بود.

پرسپولیس در خط حمله کبریت بی خطر است. نمی دانم چرا این همه بازیکن و مربی برزیلی هر روز به صورت پرتعداد وارد تهران می شوند اما وقتی نوبت به پرسپولیس می رسد، می گویند. به بازیکن مذکور گفته اند به ایران سفر نکن. این حرف منطقی نیست. کمک مربی برزیلی پرسپولیس وارد تهران شد، اما مهاجم برزیلی به کوه مشکلات برخورد کرد.

بی خود 45 روز را برای آمدن و نیامدن کاسیانو از دست دادیم. قحط الرجال که نیست. کاسیانو نشد، یکی دیگر. چرا پرسپولیس را آزار روحی می دهید.

خرید مهاجم بزرگ یا حضور در بازار نقل و انتقالات نیاز به ادبیات خاص خود را دارد؛ چون از آن فاصله داریم. هنوز نتوانسته ایم یک بازیکن خارجی را وارد تیم کنیم. نمی دانم مشکل کیست و کجاست؟ اما می دانم که از داخل است، چون با زبان مذاکره آشنا نیستیم.

گفت و گو: اکبر عزیزی