جمعه هفتم اردیبهشت ماه

بیرانوند: پرسپولیس کهکشانی نیست

بی تفاوتی مدیران باشگاه پرسپولیس در راه خرید و جذب بازیکنان جدید صدای همه از جمله بازیکنان تیم پرسپولیس را در آورده است؛ چون پرسپولیس هنوز به یک تیم کامل تبدیل نشده است. در حقیقت با وعده ها هواداران را دلگرم کرده اند که پرسپولیس در فصل جدید دست به کار بزرگ و کار جدید خواهد زد. در این رابطه علیرضا بیرانوند دروازه بان کنونی تیم پرسپولیس صحبت هایی را بر زبان آورد تا قبل از آغاز بازی ها با همگان و خصوصا هواداران اتمام حجت کرده باشد.

*نمی دانم چرا توقعات از تیم پرسپولیس برای جبران ناکامی فصل گذشته بالا گرفته است.

*پرسپولیس کمبود بازیکن دارد. چهارده بازیکن شناخته شده هستند. ما بقی را جوانان تشکیل می دهد آیا باید با چهارده بازیکن دست به فتح الفتوح زد.

* باید به چه کسی گفت که تیم ما مهاجم ندارد. منظورم مهاجم گلزن ششدانگ.

* در خارج از تیم همه از کهکشانی بودن تیم پرسپولیس سخن می گویند. تیمی که مهاجم گلزن ندارد، چگونه می تواند در بلندای فوتبال حرکت کند.

* خریدهایی که در اوایل نقل و انتقالات صورت گرفت تقریبا همان بازیکنانی هستند که پیش تر سابقه بازی در پرسپولیس را داشته یا شاگرد سابق یحیی گل محمدی بودند. اینان به میل خود به خانه بازگشتند، باشگاه اقدامی صورت نداده است.

*آقایان راست یا دروغ مذاکره با کاسیانو را مطرح کردند. از روزی که مذاکره با کاسیانو آغاز شد، نزدیک به 20 بازیکن برزیلی وارد تهران شد و در تیم ها پخش شده اند اما نمی دانم چرا در مورد کاسیانو چنین اتفاقی رخ نداده و نمی دهد. شاید بحث مذاکره وجود خارجی نداشته باشد.

*راحت بگویم اگر قرار است پرسپولیس به تیم کهکشانی تبدیل شود باید برای تقویت آن اراده خرید و جذب وجود داشته باشد. با حلوا حلوا گفتن دهان شیرین نمی شود. هر تیمی صاحب 3 تا 4 بازیکن خارجی شده است حتی تیم های لیگ دسته اولی هم بازیکن برزیلی خریده اند اما پرسپولیس هنوز پست ترافیک ساخته خود را متوقف کرده است.

*باتوجه به این شرایط توقع معجزه را نباید داشت؛ چون در کوچه بن بست گرفتار شده ایم.