شنبه هشتم اردیبهشت ماه
جنب و جوش به فوتبال تهران بازگشت؛

پرسپولیس با پارسیان، فراتر از فوتبال جوانان

با شروع فصل جدید مسابقات فوتبال باشگاه های تهران و در سطوح مختلف، جنب و جوش به فوتبال تهران بازگشت. البته باید به کمیته مسابقات فوتبال در این رابطه اشاره داشت که با تفکر نو، کار جهادی و با جوانی پرتلاش چون احسان کامیابی نیا توانست پای فوتبال تهران را جنب و جوش باز کند.

بازیکنان در حال رشد، بازیکنان مستعد در لباس تیم های متفاوت به میدان آمدند تا فوتبال تهران رنگ و لعاب تازه ای به خود بگیرد؛ البته لازم است که تیم های تهرانی بر این تلاش کمیته مسابقات ارزش قائل شده و به دور از هرگونه هیاهو و مسایل حواشی کمک کرده تا رقابت های فوتبال تهران در این فصل بهتر از دوره های گذشته دیده شود.

 

نتایج هفته اول جوانان تهران؛

مدعیان جا ماندند

البته لازم است که تیم های تهرانی بر این تلاش کمیته مسابقات ارزش قائل شده و به دور از هر گونه هیاهو و مسای حواشی کمک کرده تا رقابت های فوتبال تهران در این فصل بهتر از دوره های گذشته دیده شود.

 

نتایج هفته اول جوانان تهران

مدعیان جا ماندند

شروع داغ و دیدنی رقابت های فوتبال جوانان تهران پای بسیاری از اهالی فوتبال را به میادین مختلف باز کرده بود. در دیدارهای هفته اول بخورد دو تیم پرسپولیس با پارسیان جذاب تر از سایر بازی ها دیده شد. این تقابل که بین شاگردان مهدی عطالو و روزبه مددی صورت گرفت، تساوی یک – یک را ارمغان دانست. حساسیت بازی به میزانی بود که لحظات و ثانیه های بازی به ظرافت خاص دنبال می شد. پیروزی 3 بر یک پیکان مقابل اکباتان پارس، تیم خودروسازان را به لحاظ تفاضل گل فعلا در صدر جدول قرار دارد. در سایر دیدارها این نتایج به دست آمد. پاس قوامین 2 – المپیک اندیشه یک، دژ 24 یک – سایپا یک، ایرانمهر یک – مقاومت صفر، انرژی پیشرو یک – باتیس صفر، کیا 2 – پیام یک، کوهسار 2 – استقلال یک.

با وجه به نتایج دیدارهای هفته اول و در جمع مدعیان باید به این نکته اشاره داشت که پرسپولیس با تساوی متوقف شد، استقلال رنگ باخت را به خود دید، سایپا زور برد را نداشت و پیکان هم از سد اکباتان پارس به راحتی عبور کرد که این پیروزی برای تیم خودروسازان از قبل قابل پیش بینی بود.

 

نتایج هفته اول لیگ برتر بزرگسالان

هفته اول رقابت های لیگ برتر بزرگسالان فوتبال تهران هفته ای پرگل و پرفراز و نشیب دیده شد. ارایه بازی تهاجمی از سوی تیم ها روزهای خوبی را به تصویر کشاند. نتایج هفته اول به شرح ذیل است:

مهر خلیج 3 – صالحین 3، نیکان 3 – شهبازگستر صفر، فولاد آزاد 3 – پاراگ 2، سیتکو یک – ستارگان شاهین یک، آداک کیان 2 – کوهسار 2، ماهور 2 – اسپاد الوند یک، آماد نزاجا یک – میلاد تندیس یک، برنا راستین 4 – احسان ری یک.

رضا صادق زاده