چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

کار ایرانی ها در یونان سخت تر شد

با توجه به خریدهای جدید تیم آاک به نظر می رسد جایگاه بازیکنان ایرانی این تیم از قبل متزلزل‌تر شده است.

باشگاه آاک یونان جذب دو بازیکن جدید را در دستور کار قرار داده است. رسانه‌های یونانی از غیراروپایی بودن این دو بازیکن خبر می‌دهد. این بدان معناست که کریم انصادی‌فرد با وجود تلاش‌های زیادی که برای بقا در این تیم انجام داد باید آتن را ترک کند. این بازیکن مورد توجه باشگاه تراکتور هم هست اما قصد ندارد به ایران برگردد. انصاری فرد به خاطر همسرش حتی حاضر به ترک یونان نیست از این رو پیشنهاد دیگر تیم‌ها از کشور‌های دیگر را نمی‌پذیرد.

از طرفی انصاری‌فرد هنوز یک فصل دیگر از قراردادش با تیم آاک باقی است. در نتجه هر تیمی او را بخواهد باید مبلغی را در ازای رضایت‌نامه پرداخت کند در حالی که مبلغ قرارداد او هم بالاست. حتی گفته می‌شود اختلاف مدیربرنامه‌های این بازیکن با تیم گراس‌هاپرز سوئیس چیزی حدود ۲۰۰ هزار یورو در سال است. در نتیجه برخی پیشنهادات نیز اینگونه منتفی شده است.

با این حال با توجه به این که آاک در حال خرید بازیکن غیراروپایی است به نظر می‌رسد انصاری‌فرد باید به فکر تیم فصل بعد خود باشد چرا که به این ترتیب جایی در لیست تیمش نخواهد داشت. از طرفی این تیم دو بازیکن ایرانی دیگر نیز دارد. احسان حاج صفی و میلاد محمدی که هر دو جایگاه خود را متزلزل می بینند. در نتیجه این احتمال وجود دارد که برای خرید بازیکن دوم یکی از این دو نیز از لیست خارج شده و جای خود را به بازیکن جدید بدهند.