پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

وضعیت نساجی در ابهام

هرچند وضعیت چمن ورزشگاه وطنی قائمشهر مطلوب به نظر می‌رسد اما تاسیسات موجود هنوز به مرحله بهره‌برداری نرسیده است.

آخرین اطلاعات از وضعیت ورزشگاه وطنی نشان می‌دهد این استادیوم تا ۲۲ مرداد آماده بهره‌برداری نخواهد بود. هر چند وضعیت چمن ورزشگاه مطلوب است و تیرهای جدید دروازه هم خریداری شده است اما وضعیت سکوها چندان مطلوب نیست و به نظر می‌رسد سکوهای غربی و جایگاه ویژه هنوز در حال ساخت و ساز است.

خبر‌ها از این ورزشگاه حاکی از ا۳ن است که رختکن‌ها آماده شده و پرژکتورها در حال نصب است اما تصاویر ارسالی نشان می‌دهد جایگاه ویژه که اصلا نیاز به بازسازی نداشت هنوز آماده نیست.از طرفی چمن مصنوعی اطراف زمین اصلی، پیست تارتان و برخی امکانات موتوری هنوز ترمیم نشده و ایراداتی دارد.این در حالی است که سکوی جدید برای پذیرایی از هواداران تیم نساجی نیز احداث شده که هنوز برای درب ورودی مشکلاتی دارد و این از اصلی‌ترین دغدغه‌های مسئولان در جهت آماده‌سازی از این ورزشگاه است.

با این حال به نظر می رسد با توجه به این که چمن نیز تازه کاشت شده  بهتر است مدت بیشتری به این چمن استراحت دهند. از این رو این احتمال وجود دارد که تیم نساجی در بازی با مس رفسنجان در ورزشگاه وطنی میزبان نباشد و همچون فصل قبل احتمالا در تهران میزبانی می‌کند. نساجی در بازی دوم مهمان سپاهان است و امیدوار است در بازی با ملوان و در هفته سوم در وزشگاه وطنی میزبان تیم ملوان باشد. گفته‌امد این بازی به نوعی افتتاحیه ورزشگاه وطنی خواهد بود. این در حالی است که این استادیم به تازگی بنا نشده و فقط بازسازی شده اما ظاهرا مسئولان در نظر دارند به مناسبت این بازسازی جشن افتتاحیه بگیرند!