جمعه هفتم اردیبهشت ماه
اخبار استقلالی

هافبک لژیونر استقلال محروم می شود

حسین حسین زاده که تمرینات استقلال را بی خبر ترک کرد و به بلژیک رفت همچنان نتوانسته است با شارلوا قرارداد امضا کند.  

این در حالی است که باشگاه استقلال از مدیران این یاشگاه شکایت کردند و امکان محرومیت برای این بازیکن و شارلوا وجود دارد.استقلالی ها که مدت هاست منتظر پرداخت مبلغ رضایتنامه حسین زاده هستند با بدقولی بیات مدیرعامل شارلوا روبه رو شدند و در حال حاضر با تنظیم شکایت نامه قصد دارند هم باشگاه بلژیکی را محروم کنند و هم از حسین زاده غرامت دریافت کنند. لازم به ذکر است پس از بررسی شکایت استقلال حسین زاده نیز حدود چهارماه از فعالیت های فوتبالی محروم می شود و حتی نمی تواند در تمرینات شارلوا شرکت کند.

 

ترکیب خط حمله استقلال مقابل سپاهان

استقلال جمعه به مصاف سپاهان می رود و در این میان ساپینتو به دنبال این است که آماده ترین ها را در ترکیب اصلی تیم قرار دهد. وی در خط حمله با مشکلاتی روبه رو شده و قصد دارد از بازیکنان هماهنگ در کنار هم استفاده کند به همین دلیل احتمال حضور سجاد شهبازاده و کاوه رضایی بیشتر از دیگر مهاجمان تیم است. این در حالی است که به احتمال فراوان کوین یامگا نیز جانشین حردانی می شود و این اتفاق احتمال حضور سجاد و کاوه را در کنار هم افزایش می دهد.

 

احتمال جدایی مطهری از استقلال!

با اینکه ارسلان مطهری در اردو و تمرینات استقلال بسیار آماده نشان داده اما گویا قرار است از جمع استقلالی ها خارج شود و مدیران تیم خواستار این شدند که این بازیکن تیم های مورد نظر خود را که خواهان مذاکره با استقلال هستند را به باشگاه معرفی کند.به نظر می رسد ترافیک خط دفاعی استقلال باعث شده که مدیران به فکر بازی کردن و آینده ارسلان باشند و از وی بخواهند که برای جدایی از استقلال اقدامات لازم را انجام دهد و با جدایی به فکر پیشرفت باشد زیرا در حال حاضر احتمال نیمکت نشینی اش بسیار زیاد است.