پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

علیزاده: رقبا بیشتر حاشیه دارند

معاون فنی ورزشی باشگاه مس رفسنجان حواشی به وجود آمده در بازی های دوستانه و اردوهای پیش فصل را طبیعی می‌داند.

علی علیزاده در گفت و گو با البرز ورزشی با اشاره به این که برای شروع فصل جدید آماده‌اند، گفت: لیگ پیش رو سخت خواهد بود چرا که اغلب تیم‌ها تدارک خوبی دیدند و ما شاهد لیگ پر قدرتی خواهیم بود. تیم‌هایی که همیشه در نیمه بالایی بودند به خوبی تجهیز شدند و آنهایی که همواره در نیمه پایینی جا داشتند نیز امسال خوب آماده شدند. از این‌رو باید منتظر لیگی پویا باشیم.

وی در پاسخ به برخی حواشی و درگیری های به وجود آمده در مسابقات دوستانه و احتمال این پرخاشگری‌ها در بازی‌های رسمی تاکید کرد: درگیری تیم ما با آلومینیوم که اصلا درگیری نبود. یک حرف‌هایی زده شد که در همان ابتدا با هوشیاری اعضای هر دو تیم ختم به خیر شد. شاید اصلا ۳۰ ثانیه هم طول نکشید. از طرفی این قبیل اتفاقات در فوتبال طبیعی است چون برخورد زیاد است. ضمن این که دیگر تیم‌ها که اتفاقات بدتری را تجربه کردند و ح اشی بیشتری داشتند. با این حال از دیدید من نباید این قبیل درگیری ها را جدی و بزرگ کرد.

معاون فنی ورزشی باشگاه مس رفسنجان در مورد لغو بازی با نساجی در قائمشهر و انتقال آن به ورزشگاه نقش جهان اصفهان گفت: سازمان لیگ یک هفته قبل باید ورزشگاه میزبان را به ما معرفی می‌کرد که نکرد. در نتیجه پیگیر شدیم و متوجه شدیم امکان بازی در ورزشگاه وطنی قائمشهر وجود ندارد. طی صحبت‌هایی که با مدیرعامل باشگاه نساجی داشتیم متوجه شدیم به دنبال برگزاری بازی در شهر دیگری هستند و ما را از این تصمیم خود مطلع کردند. در نتیجه به محض این که ورزشگاه نقش جهان انتخاب شد برای سفر به اصفهان اقدام کردیم.