جمعه هفتم اردیبهشت ماه

خبرهای خوب و بد از صنعت ‌نفت

مصدومیت مهاجم صنعت ‌نفت هر چه قدر برای دوستداران این تیم ناراحت کننده بود بازگشت کاپیتان به تمرینات خوشحالشان کرد.

تیم صنعت‌نفت همواره یکی از تیم های ضعیف لیگ برتر است که تمرینات را دیر آغاز کرده و مربی خود را در آخرین روزها انتخاب می‌کند. این بار اما صنعت‌نفت این شانس را داشت که با پرکاس خیلی زود تمرینات را استارت بزند و حتی در نقل و انتقالات فعالیت کند. با این حال نمی‌توانیم بگوییم تیم فوق‌العاده‌ای بستند چرا که به دلیل محدودیتی که در بودجه دارند موفق نشدند چندان در نقل و انتقالات فعال باشند.

 از طرفی آنها در آستانه لیگ برتر و بازی با فولاد خوزستان حسن بیت سعید یکی از بهترین بازیکنان خود را از دست دادند.این مهاجم آبادانی که فصل قبل نیز نقش زیادی در بقا تیم صنعت نفت در لیگ برتر داشت به دلیل مصدومیت نمی‌تواند این تیم را همراهی کند. بیت سعید در یک بازی دوستانه از ناحیه دست مصدوم شد و خود را به تیغ جراحان سپرد.به این ترتیب او فعلا بازی‌های هفته‌های ابتدایی لیگ را از دست داد. به زودی وی تحت معاینات ویژه ای قرار می گیرد تا روند بهبودی و شرایط بازگشتش به میادین مشخص شود.

خبر خوب اما در مورد صنعت‌نفت بازگشت طالب ریکانی به تمرینات این تیم است به طوری که وی می‌تواند در بازی هفته اول مقابل تیم فولاد به میدان برود. او در جریان اردوی تدارکاتی تیم صنعت‌نفت مصدوم شده بود و برخی شنیدها از طولانی مدت بودن این مصدومیت حکایت داشت. با این حال وی به تمرینات برگشت تا به برخی شایعات در مورد دوری یک ماه از میادین فوتبال خاتمه دهد.