پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

چرا ساپینتو  به انفجار رسید؟

گرچه تیم استقلال در بازی اول خود مقابل سپاهان میزبان است، اما یک مشکل بزرگ معادلات ساپینتو مربی پرتغالی این تیم را به هم ریخته است. مصدومیت حردانی باعث شده تا وی از ترکیب اصلی تیم دور شود.

ساپینتو فعلا فاقد یک دفاع کلاسیک در ترکیب تیمش شده است،گرچه قرار است از وجود میرزایی در این جناح استفاده شود ،اما میرزایی یک مدافع راست کلاسیک نیست.ساپینتو در نظر داشت تا از وجود مرادمند در این جناح استفاده شود،اما از باشگاه به وی اطلاع داده شد که فعلا قید مرادمند را از بابت بازی گرفتن بی خیال شود.دلیل آن اماده نشدن کارت معافیت کفالت او است. مرادمند فعلا تا پایان شهریور حق بازی در استقلال را ندارد،مگر انکه در پایان شهریور کارت معافیت او صادر شود.

ساپینتو زمانی که از این موضوع مطلع شد، به انفجار رسید ونتوانست خودرا کنترل کند.حرکات غیر عادی او به گوش مدیران باشگاه رسیده است،اما فعلا سکوت اختیار شده است.

اکنون ساپینتو  درنظر دارد تا بازی با مهره ها را در دستور کارش قراردهد تا بازی سخت و دشوار مقابل سپاهان که تا بن دندان مسلح است  را به سلامت عبور کند.حساسیت این بازی از آن جهت برای ساپینتو مهم تلقی شده که روی نیمکت سپاهان یک مربی پرتغالی به نام مورایس نشسته که رابطه این دو به شدت  شکر آب است.