جمعه هفتم اردیبهشت ماه

اخبار دنیای توپ و سبد

بسکتبال در روزهای خطیری قرار دارد. شرکت در مسابقات متعدد از یک سو و ناکامی هایی که رخ داده از سویی دیگر، ابهاماتی را در دنیای توپ و سبد ترسیم کرده است. باید دید که رئیس جوان بسکتبال چگونه می توانند گلیم این ورزش را از آب بیرون بکشد.

تهران میزبان جوانان آسیا

قرار است چند روز آینده مسابقات بسکتبال جوانان آسیا در تهران برگزار شود. این در حالی است که دو تیم قاره اقیانوسیه یعنی نوزیلند و استرالیا اعلام کرده اند که به ایران نمی آیند. باید دید جوانان کشورمان از قبل دیدار با 10 تیم دیگر چه نتیجه ای را رقم خواهد زد.

 

حدادی غایب بزرگ

تیم ملی بسکتبال ایران در شرایطی راهی توکیو شد که در جمع بازیکنان اعزامی نام های مطرحی چون حامد حدادی و ارسلان کاظمی غایب هستند. چهار بازیکن از تیم ملی کاپ آسیا و هشت نفر از تیم ایران نوین اعزامیان به ژاپن را تشکیل می دهند. این بار مربیگری تیم ملی را سعید ارمغانی و محمدرضا اسلامی برعهده دارند.

 

حق رشد بازیکنان

قایم مقام باشگاه کاله مازندران در جلسه نمایندگان باشگاه ها اعلام کرد که باشگاه ها نباید به دسترنج دیگر باشگاه ها چشم داشته باشند. وی گفت: اگر باشگاهی خواهان بازیکنی از ماست باید حق رشد این بازیکن را پرداخت کنند. درست نیست بازیکنی را که با 230 میلیون تومان قرارداد به خدمت گرفته ایم با پیشنهاد میلیاردی اغوا کنند.