شنبه هشتم اردیبهشت ماه

پرسپولیس نمی تواند از مهاجم خارجی استفاده کند

تیم پرسپولیس فعلا نمی تواند از مهاجم برزیلی که به تازگی به خدمت گرفته استفاده کند.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: اعتراض و تجمع اخیر هواداران تیم پرسپولیس مقابل دفتر این باشگاه در نهایت درویش را مجبور کرد برای جذب مهاجم خارجی اقدام جدی کرده و با الف مانگا به توافق رسیده است. از این رو موفق شد بعد از توافقات مالی او را به عنوان مهاجم پرسپولیس به خدمت بگیرد.

باشگاه پرسپولیس هر چند این مهاجم برزیلی را به خدمت گرفت و توافق نهایی حاصل شده است اما هنوز ویزای این بازیکن برای حضور در ایران صادر نشده است. مانگا که قرارداد نهایی را امضا کرده است منتظر واریز پول رضایتنامه به باشگاه کوریتیبا است تا بتواند به عنوان بازیکن آزاد به باشگاه پرسپولیس قرارداد رسمی امضا کند. از این رو درویش در ملاقات با مسئولان بالا دست از جمله وزارت ورزش برای واریز پول رضایت نامه اقدام می کند و اگر همکاری لازم صورت نگیرد انتقال این بازیکن برزیلی هم با اخلال رو به رو خواهد شد.

بعد از این که وی بازیکن آزاد شود پرسپولیس برای صدور ویزای این بازیکن اقدام می کند. از این رو حضور او در بازی هفته دوم و مقابل تیم فولاد خوزستان در ابهام خواهد بود و شاید نتواند این تیم را تا تا صدور ویزا برای فعالیت در فوتبال ایران همراهی کند. از این رو با وجود اقدام درویش قبل از آغاز مسابقات لیگ برتر این تیم اما هنوز امکان استفاده از مهاجم مورد نظر خود را نخواهد داشت.