شنبه هشتم اردیبهشت ماه
 انتخابات فدراسیون ژیمناستیک

آب در کوزه و ما تشنه لبان..‌

قریب یازده ماه است که مردم ورزشدوست، جامعه ورزش، خانواده فرهیخته ژیمناستیک و شاید از همه مهمتر از منظر دیپلماسی مسئولان ارشد فدراسیون بین المللی ژیمناستیک ( FIG ) ، منتظر اقدامات قانونی آقای وزیر در برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون ژیمناستیک هستند .

برای بزرگوارانی که ذکر شد، این سوال مطرح است که چرا وزارت محترم ورزش و جوانان، درخصوص برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون، برابر با قوانین، هیچ اقدام عملی، ملموس و قابل استنادی نمی کند .

اشکال کار کجاست که به جای رفع مشکل می آیید، روز به روز بر چالش‌های پیش روی ژیمناستیک می افزایید .

گماردن سرپرست بر راس فدراسیون ژیمناستیک، فی نفسه از نظر اساسنامه مورد تایید فدراسیون بین المللی ژیمناستیک ( FIG ) ، عملی است مغایر با قوانین .

پس چرا  اصرار بر این کار دارید؟

از آنجایی که مشخصه، سفر مسئولان بلند پایه ورزش کشور به کشور سوئیس و ملاقات با مدیران ( FIG ) چاره کار نبوده ، چرا که در عمل، وزارت ورزش، دوباره ابلاغی صادر کرده و مجددا آزمون و خطا، پرداختن به امور جاریه، برگزاری اردوهای آماده سازی و شرکت در مسابقات برون مرزی و اعزام و ...

 

پس اصل ماجرا که انتخابات ریاست فدراسیون ژیمناستیک است، چه وقت برگزار می شود؟

فعلا که مدیران  شاغل در فدراسیون، درگیر امور اجرایی هستند پس آن کسی که باید پیگیر موضوع انتخابات رایزنی با فدراسیون بین‌المللی ژیمناستیک و تشکیل مجمع فوق‌العاده و ثبت نام از داوطلبان و... باشدکجاست ؟

 اگر کارها بر همین منوال به پیش برود شش ماه دیگر دوباره چالش‌های بیشتر، دغدغه‌های افزونتر و ... دوباره ابلاغ جدید سرپرستی دیگر .

و ژیمناستیک می ماند و خانواده ای ( جامعه این ورزش ) نگران از آینده و دیگر مدیرانی مسئول در آنسوی ژیمناستیک جهان، نظاره گر بی سامانی فدراسیون ماست.

خلاصه کلام اینکه آب در کوزه است و ما تشنه لبان گرد جهان می گردیم.

نویسنده: فرامرز سنگینی