جمعه هفتم اردیبهشت ماه

مازندران قهرمان والیبال جوانان ایران شد

دیدار پایانی والیبال جوانان ایران بین تیم های مازندران و البرزدر نهایت بازیکنان  مازندران با نتیجه ۳ بر ۲ البرز را مغلوب کردند و در صدر ایستادند. در تیم مازندران امیرحسین چالاکی وعلی حق پرست ستاره بودند.

تیم مازندران را مهران ذبیح زاده سر مربی، هادی مولایی و سجاد حقیقی مربیان و میلاد حسین زاده سر پرست هدایت می کردند در تیم البرز نیز بازیکنان خوبی چون مجتبی صالحی و ابوالحسنی بازی کردند. درخشش ایلشن داوودی پاسور گلستان هم جلب توجه کرد او را باید ستاره مسابقات دانست در پایان رقابت ها تیم های تهران و گلستان به ترتیب به عناوین سوم و چهارم دست یافتند. حضور پررنگ پیشکسوتان استان در برگزاری این رقابت ها از  اهمیت ویژه ای برخوردار بود.

اکبریان یادآور شد: بنا به گفته ناظرین فنی مسابقات شهباز صدری؛حسین پور کاشیان و یونس حسن زاده   میزبانی استان چهارمحال و بختیاری، را مطلوب خوانده اند  که میزبان شایسته ای بوده است.

رقابت های والیبال جوانان پسر کشور در ۴ گروه در مناطق مختلف کشور آغاز و در شهرکرد با برگزاری مرحله پایانی به اتمام رسید.

در حاشیه برگزاری اختتامیه رقابت ها، موعود بنیادی فرد مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: رشد و توسعه ورزش والیبال کشور مرهون و مدیون زحمات تمامی مربیان، هیات های ورزشی و جامعه والیبال کشور است.

والیبال ایران امروز در جایگاهی است که با تلاش فراوان به دست آمده و برای همه شما عزیزان آرزوی توفیق دارم.

گزارش: مریم شمس الدینی - شهرکرد