شنبه هشتم اردیبهشت ماه

انتظاری: کیفیت لیگ با خارجی ها بالا رفت

بازیکن تیم فوتبال هوادار گفت: بازیکنان  و مربیان خارجی با کیفیتی که به لیگ اضافه شدند می توانند به بالا رفتن کیفیت لیگ کمک کنند.

نیما انتظاری در گفت‌وگو با البرز ورزشی، در مورد شروع لیگ برتر اظهار داشت: فکر می کنم لیگ امسال از شش هفت سال اخیر با کیفیت تر باشد. هم مربیان و هم بازیکنمان باکیفیت خارجی به لیگ تزریق شدند و فکر می کنم در سالهای اخیر تا این حد بازیکن باکیفیت در مساابقات حضور نداشتند. همین هم باعث شد تا هم بازیکنان داخلی و خارجی بی‌کیفیت به لیگ برتر اضافه نشود. قانون خوبی که در مورد بازیکنان خارجی گذاشتند و باید رزومه معتبر داشته باشد به این کیفیت کمک می کند. این ها که آمدند همه رزومه دارند و همین ها می توانند کیفیت لیگ را بالا ببرند و رقابت را بین مربیان ایرانی و بازیکنان داخلی افزایش دهند.

وی با اشاره به پیروزی این تیم در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر گفت:بازی با آلومینیوم سخت بود. در هفته اول با تیم قدرتمندی بازی کردیم و چون مهمان بودیم بازی سنگینی بود. از ابتدا برای برد رفته بودیم چون می دانستیم سه امتیاز این بازی چقدر می تواند به تیم کمک کند. ضمن این که اعتماد به نفس خوبی به تیم تزریق شد و انگیزه ها افزایش یافت. خدا را شکر برنده شدیم و مقابل این تیم گردن کلفت به پیروزی رسیدیم.

بازیکن تیم هوادار در مورد برخورد الهامی و مربیان آلومینیوم با توجه به اختلافاتی که داشتند تصریح کرد:هیچ حساسیتی نبود قبل از بازی الهامی با دست گل به سمت مربیان دو تیم رفت و بازی در آرامش کامل دنبال شد. در زمین البته بازی فیزیکی و پر برخوردی بود و برخلاف تصوات لب خط بازی آرامی شاهد بودیم.کار با الهامی جذاب است. اول فصل برای ادامه همکاری با تیم هوادار تردید داشتم اما در نهایت تصمیم گرفتم بمانم و از این اتفاق خوشحالم.

انتظاری در مورد بازی هفته دوم مقابل تیم نفت مسجدسلیمان گفت: بازی هفته بعد بسیار سخت و سنگین است. با توجه یارگیری که نفت انجام داد و روند رو به رشدی که از فصل قبل در پیش گرفته بودند پیش بینی فصل خوبی برای آنها می کنم. پیش بینی می کنم امسال با توجه به آماده سازی که داشتند تیم گردن‌کلفتی را در فصلا جاری وارد مسابقات کنند. فکر می کنم بازی به مراتب سخت تر از بازی با آلومینیوم باشد چون تیمی زهردار تر از اراکی‌هاست و باید نهایت استفاده را از این بازی ببریم.

گفت و گو: نیلوفر مژدهی