پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
بردیف راضی نیست

مدیر تراکتور مهلت خواست

به نظر می رسد اوضاع در باشگاه تراکتور چندان  به نظر می رسد راضی کننده نیست و سرمربی این تیم در برخی خطوط به بازیکنان جدید نیاز دارد.

هر چند بردیف در کنفرانس خبری قبل از بازی با تیم روب آهن مدعی شده است هر بازیکنی را که لازم داشت باشگاه تراکتور برای او خریده است اما همین که لیست این تیم هنوز کامل نشده و این مربی همچنان خواهان تقویت تیم است نشان می دهد او از تیم فعلی راضی نیست و همچنان به دنبال بازیکن است.

در این خصوص با علی اکبر ذوالمجیدیان،مدیر تیم تراکتور صحبت کردیم. وی در مورد جذب نفراتی چون ارسلان مطهری و محمد حسینی به ما گفت: هنوز تیم به بازیکن نیاز دارد و بردیف هر بازیکنی بخواهد سعی می کنیم در حد توان باشگاه به خدمت بگیریم. با این حال در مورد بازیکنان مورد نظر نمی توانم نظر قطعی دهم چون من مذاکره کننده نیستم و در جریان جزئیات قرار ندارم. از این رو نقل و انتقالات را از رسانه رسمی باشگاه دنبال کنید.

وی در پاسخ به این سوال که تکلیف بازیکنان جدید و آنهایی که در لیست اخراج قرار گرفتند کی مشخص می شود گفت: نفرات جدا شده مشخص هستند. محمد رضا خانزاد و مرتضی سلیمانی که در لیست خروج بودند جدا شدند. اگر قرار بر بازیکن مازاد دیگری باشد تا وسط هفته مشخص می شود و اگر بازیکنی بخواهد به جمع ما ملحق شود نیز در همین زمان مشخص می شود. درواقع از حالا نمی توان نظر قطعی داد. به هر حال همه چیز را به بعد از بازی با ذوب آهن موکول کردیم.

این در حالی است که برخی شنیده ها از نارضایتی بردیف از لیست بازیکنان حکایت دارد و خواهان تقویت تیم شده است. گویا پیش از این به بردیف وعده جذب بازیکنانی چون کریم انصاری فرد و احسان حاج صفی را داده بودند اما در عوض بازیکنان گرفتند که هم سطح پایین تری دارند و هم توقعات را بر آورده نمی کنند. از این رو بردیف از این تیم راضی نیست و چند بازیکن جدید از مدیران تراکتور مطالبه کرده است.