جمعه هفتم اردیبهشت ماه
کاپیتان تیم ملی شمشیربازی؛

توقع قهرمانی و کسب طلا را داشتیم

علی پاکدامن کاپیتان تیم شمشیربازی ایران پس از کسب مدال طلای این دوره از مسابقات گفت: ما می خواستیم ثابت کنیم این اتفاق دور از دسترس نیست و حتما اتفاق می افتد. البته قهرمانی ما چیزی از شایستگی رقبا کم نمی کند؛ چرا که پیش از این شاهد موفقیت رقبا در دیگر رقابت ها بودیم. مدال های رنگارنگ حق ماست مخصوصا این مدال را تقدیم مربیان زحمتکش مان، جامعه شمشیربازی و مردم شریف ایران می کنم.

وی در مورد پیروزی خود با اختلاف زیاد گفت: برای رسیدن به مدال سرشار از انگیزه بودم و می خواستم ثابت کنم توانایی های زیادی داشته و می توانیم مدال های ارزشمند کسب کنیم. از این رو خوشحالم که با کسب این مدال باعث خوشحالی مردم شریف ایران شدم.

پاکدامن در مورد عصبانیت وزیر ورزش ترکیه گفت: به او آمار اشتباه داده بودند وگرنه متوجه می شد نباید در سالن های شمشیربازی، کشتی و والیبال که ایرانی ها مدال آور هستند حضور پیدا کند.

کاپیتان تیم ملی به عملکرد بانوان هم اشاره و تاکید کرد: به شخصه خیلی خوشحالم که بانوان در رشته شمشیربازی ظرفیت های بالایی دارد. امیدوارم از این هم موفق تر شوند؛ چرا که واقعا جزو ورزشکاران زحمتکش هستند. آنها لیاقت گرفتن مدال دارند و در ادامه از آنها بیشتر خواهیم شنید.

گفت و گو: احمد دباغ