جمعه هفتم اردیبهشت ماه
شریف پور در گفت و گو با البرز ورزشی؛

انتخابات هیات کرمان را برگزار می کنیم

والیبال استان کرمان در انتظار انتخابات ریاست هیات به سر می برد و فدراسیون والیبال محمدرضا شریف پور چهره نام آشنای ورزش سیرجان را به سمت سرپرست هیات منصوب کرد تا مقدمات مجمع را فرام سازد!

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: رئیس هیات سیرجان و سرپرست کنونی به آلبر ورزشی گفت: علی رغم حمایت ها و توضیح های جمعی از چهره ها و مربیان مطرح والیبال به هیچ وجه قصد شرکت در انتخابات را ندارم ولی به لطف همکاری های بسیار صمیمانه ای که با بنده شده ظرف سه ماه آینده با نظارت فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار خواهیم کرد.

شریف پور افزود: با توجه مسئولیت های که والیبال شهر و باشگاه فولاد سیرجان ایرانیان دارم ترجیح می دهم انرژی و برنامه ها یک را صرف باشگاه و هیات رفسنجان کنم.

وی درباره موقعیت کنونی والیبال استان کرمان نیز گفت: دو تیم آقایان و یک تیم بانوان در سوپر لیگ داریم و دو تیم دسته اولی باشگاه های کشور داریم باید گفت بسیار فعال و سختکوش هستیم و این امر نشان می دهد که استان ما به یک قطب بزرگ در والیبال تبدیل شده است.

شریف پور در باره شرایط تیم فولاد سیرجان در لیگ برتر امسال نیز گفت: آقای رضایی به هنگام یارگیری کرده و چند بازیکن خوب را جذب کرده ایم از جمله گاسپارینی قطر پاسور تیم ملی اسلوونی که بعد از مسابقات قهرمانی جهان به ایران می آید.