جمعه هفتم اردیبهشت ماه

افشاگری در راه است...

صبر مدیریت باشگاه پرسپولیس از خواسته‌های تمام نشدنی یحیی گل‌محمدی لبریز شده و چه بسا رضا درویش تصمیم بگیرد افشاگری‌هایی را در مورد سرمربی تیمش انجام دهد، البته نه مشابه مهدی رسول‌پناه که باعث شد سر خودش به باد رود بلکه اگر درویش تصمیم نهایی خود را در این مورد بگیرد در یک نشست خبری و شاید هم برنامه تلویزیونی با مدارک لازم صحبت‌هایش را انجام خواهد داد.

واقعیت امر این است که فصل نقل و انتقالات تابستانی برای باشگاه پرسپولیس هزینه‌های هنگفتی را در پی داشت و این روند همچنان ادامه دارد. از جذب دستیاران خارجی گرفته تا ملی‌پوشان داخلی و مهاجم خارجی یک و نیم میلیون دلاری، همگی باعث شد پرسپولیس بیشترین هزینه ممکن را در یک فصل داشته باشد که در تاریخ این باشگاه هم بی‌سابقه است.

بدون تردید مدیریت فعلی باشگاه پرسپولیس برای پرداخت قراردادهای امضا کرده با دردسر بزرگی مواجه خواهد شد، البته اگر قرار باشد تا پایان فصل ماندنی شود! در غیر این صورت هم مدیریت بعدی باشگاه پرسپولیس با دردسرهای بزرگی مواجه خواهد بود.

مدیران پرسپولیس از روند نقل و انتقالاتی که تیم‌شان داشت رضایت ندارند و خیلی خوب می‌دانند افرادی از داخل تیم‌شان به نفع واسطه‌ها عمل کرده تا بلکه خودشان هم از این انتقال‌ها سود ببرند.

نکته عجیب اینکه سرمربی پرسپولیس با وجود داشتن مهاجمان شاخصی چون لوکادیای یک و نیم میلیون دلاری، مهدی عبدی، حامد پاکدل و تمیروف ازبک باز هم از درویش خواسته که برای جذب شیخ دیاباته اقدام کند، همان بازیکنی که تا یک ماه پیش می‌گفت به کارش نمی‌آید.

جذب دیاباته بیش از 700 هزار دلار برای پرسپولیس هزینه خواهد داشت که قراردادی بسیار سنگین است. درویش خوب می‌داند باشگاه توان پرداخت این رقم را ندارد اما سخت از سوی گل‌محمدی تحت فشار است، مربی ای که همه مشکلات فنی تیمش را در خط حمله می‌بیند در حالی که به اعتقاد خیلی‌ها پرسپولیس در ایجاد موقعیت مشکل دارد.

به هر حال درویش همین روز‌هاست که صدایش درآمده و بخواهد صحبت‌های تندی را علیه سرمربی تیمش انجام دهد، هر چند ممکن است این اتفاق بعد از برکناری گل‌محمدی رخ دهد...

نویسنده: حامد فرضعلی بیگ