پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

چند برش از فوتبال

فوتبال همیشه پرخبرترین رشته های ورزشی است و درباره رخدادهای این ورزش می توان از نگاه های مختلف حرف زد و نوشت

*دبیر فدراسیون فوتبال اعلام کرد که از بین سه کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال عزیزمحمدی و میرشاد ماجدی تایید شدند و منتظر نفر سوم هستند. حالا این سوال پیش می آید که آیا مهدی تاج با توجه به جوی که به وجود آمده تاییده می گیرد یا اینکه ماجدی بر تخت ریاست می نشیند و باقی قضایا.

 

*دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم در هفته سوم لیگ برتر باشگاه های کشور در اراک بازی می کنند. پرسپولیس طی دو، سه سال اخیر با هدایت یحیی گل محمدی دو بار مغلوب آلومینیوم سازان شد. البته در آن دیدارها رسول خطیبی و مهدی رحمتی سکاندار تیم اراکی بودند. حالا باید دید که سرخپوشان پایتخت در تقابل سوم مقابل تیم سختکوش اراکی چه خواهد کرد. فراموش نمی کنیم که آلومینیوم در دیدارهای حذفی باشگاه های کشور در سال گذشته چگونه بالا آمد و چقدر خوب و عالی مقابل تیم نساجی مازندران درخشید.

 

*در میان خبرهای ریز و درشت فوتبال نام یک مربی ایرانی در فوتبال جمهوری آذربایجان مطرح شد. این مربی جانشین مردانی چون مصطفی دنیزلی شده است که سکان هدایت تیم خزر لنکران آذربایجان را برعهده داشتند. قاسم دهنوی هافبک سابق پرسپولیس که دوره مربیگری را طی کرده است، اکنون به عنوان یک ایرانی باید بتواند از اعتبار مربیان ایرانی دفاع کند.

گزارش: حسن امامقلی