پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

اندر احوال اخبار حاشیه ای در این فوتبال بیمار

فوتبال یعنی حاشیه و حاشیه یعنی فوتبال. متاسفانه این دو در فوتبال ما مکمل یکدیگر شده اند و عملا به حرف اول تبدیل گشته اند. مسائل حاشیه ای آنقدر در فوتبال فراوان شده که قبول و پذیرش هر سخن یا خبری سخت و دشوار شده است. به آنچه که به اتفاقات روز حاشیه ای فوتبال مربوط می شود اشاره ای شده است.

* در لیگ یک که در آستانه  فصل جدید خود قرار دارد، تیم استقلال ملاثانی خوزستان که قصد داشت به پرسپولیس خوزستان تغییر نام دهد به مشکل برخورد. مسئولان ورزش خوزستان از یک سو با این تغییر نام مخالفت کردند و از سوی دیگر باشگاه پرسپولیس  تهران مدعی شد، بدون هماهنگی این باشگاه هیچ باشگاهی حق استفاده از نام باشگاه پرسپولیس را در مسابقات  رسمی را ندارد. اکنون ترببت بدنی خوزستان استقلال ملاثانی را نماینده خود در لیگ یک می داند، اما مسئولان باشگاه جدید پرسپولیس خود را نماینده  واقعی درلیگ یک می دانند. هر دو تیم در حال حاضر سخت در حال تمرین و خرید بازیکنان جدید هستند و هر دو قصد ورود به مسابقات را دارند.

* مشکل ارسلان مطهری با استقلال باید در کمیته تعیین وضعیت حل وفصل شود. استقلالی ها به صورت یکطرفه با مطهری فسخ کرده اند، اما مطهری هنوز فسخ نکرده است، در این حالت کفه ترازو همچنان به سود مطهری سنگینی دارد.

*  در پی صحبت های تاج که از قرارداد با ویلموتس دفاع کرده و آن را بدون ایراد دانست، علی کریمی در واکنش به آن در توئیت خود نوشت، تو خود ایراد بزرگ فوتبال ایران هستی، قراداد ویلموتس پبش کش.

* گویا وزارت ورزش در نظر دارد که دستگاه وی.آ.آر را در نیم فصل دوم لیگ برتر در فوتبال راه اندازی کند. در این رابطه همه خبردار هستند جز فدراسیون فوتبال.

*به زودی برگه احضاریه دادگاه غیر فوتبالی مبنی بر حضور ساپینتو در دادگاه به باشگاه استقلال خواهد رسید.گویا هلال احمر خارج از مسایل فوتبال در دادگاه غیرفوتبالی از ساپینتو شکایت کرده است.

*مهدی تاج که عنوان شده است صلا حیت او از طریق مراجع قضایی رد شده در تلاش است که این موضوع را از طریق مجامع قضایی حل کرده تا در تاریخ  ۸ شهریور مجوز ورود به سالن انتخابات را به دست آورد.

* از اطراف فدراسیون فوتبال خبر رسید در صورت انتخاب سر پرست موقت فدراسیون فوتبال به عنوان رئیس فدراسیون، بلا فاصله شاهد دو تغییر خواهیم بود.دبیر فدراسیون واسکوچیچ سرمربی تیم ملی در تیررس تغییرات قرار دارند.