پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

فیروزی: بازیکنان صنعت نفت تمرکز بالایی دارند

مدیر تیم صنعت نفت مدعی است تفاوت بین تیم های لیگ برتریاز نظر مالی و امکاناتی بسیار زیاد است و همین موضوع دردسرساز است.

علی فیروزی در مورد فصل جدید لیگ برتر اظهار داشت: خوشبختانه با درایت مدیریت باشگاه صنعت نفت آبادان شامل مدیرعامل و همه اعضا هیات مدیره، با وجود محدودیت‌ها و چالش‌های مالی موجود که هر ساله گریبان‌گیر این تیم مردمی بوده و هست، امسال و در فصل جدید تیم منسجم و باانگیزه ای را آماده کردیم. برخلاف فصل قبل، سرمربی  و کادرفنی خیلی زود انتخاب و برنامه ریزی برای شروع تمرینات و اردوهای تدارکاتی انجام شد و همین امر باعث شد کادرفنی با شناخت بیشتر و بهتری نسبت به پتانسیل تیم وارد ماراتن لیگ برتر  شود.

وی در مورد نتایج این تیم در دوهفته ابتدایی لیگ برتر گفت: کسب تساوی بدون گل برابر تیم تا دندان مسلح فولاد نشان از همان انسجام به دست آمده در تمرینات و اردوهای تدارکاتی دارد. واقعا تیم فولاد از نظر امکانات و توانمندی های مالی و حرفه ای با نفت آبادان قابل مقایسه نیست. پس از پشت سر گذاشتن یک دربی سخت ‌در اهواز و کسب نتیجه دلخواه، تیم در شرایط روحی و روانی مطلوبی جهت رویارویی با تیم آلومینیوم اراک در آبادان قرار گرفته بود، تمرینات خوبی را بعد از بازی فولاد داشتیم اما با وجود همه تلاشی که صورت گرفت نتوانستیم نتیجه خوبی به دست آورده  و ۳ امتیاز را به آلومینیوم واگذار کردیم.

مدیر تیم صنعت‌نفت به عملکرد این تیم اشاره کرد و ادامه داد: شاید خیلی ها فکر کنند تیم صنعت نفت در این دوبازی زیبا بازی نکرد. در واقع ما هدفی در این دو بازی داشتیم که به آن رسیدیم. البته این هدفگذاری باید همراه با نتیجه باشد. به واقع ما برای پیروزی در بازی با آلومینیوم به میدان رفتیم اما به آنچه مدنظرمان بود نرسیدیم. هر چند از نگاه من خوب بازی کردیم چرا که هدف ما حفظ توپ بود که موفق بودیم. بازیکنان ما با تمرکز زیادی بازی می کنند و همین تمرکز باعث شد تا با وجود مالکیت تیم فولاد بر توپ از آنها امتیاز بگیریم. البته هر دو رقیب ما تا اینجای کار بسیار از ما قدرتمند تر هستند و با تیم ما با وجود امکانات ونیمکتی که دارند قابل مقایسه نیستند.

گفت و گو: نیلوفر مژدهی