شنبه هشتم اردیبهشت ماه

پشت پرده اخبار فوتبال

برخلاف تمامی سنگ اندازی ها و سماجت و پایداری کمیته بدوی، سه نامزد انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال نهایی شدند و در تاریخ  ۸شهریور به رقابت خواهند پرداخت. تاج، عزیر محمدی و ماجدی سه رقیبی هستند که برای رسیدن به صندلی ریاست فدراسیون فوتبال به مبارزه انتخاباتی خواهند پرداخت.

*به دستور سرپرست موقت فدراسیون فوتبال، نیما نکیسا دروازه بان سابق پرسپولیس و عضو کمیته آموزش فدراسیون فوتبال از این مسئولیت برکنار شد. در انتصاب یا در برکناری نفرات از سوی سرپرست موقت کنونی فدراسیون فوتبال، تمایل به رنگ آبی در اولویت قرار دارد.

* شنیده ها حکایت از آن دارد در بازی پرسپولیس با نفت آبادان از هفته چهارم لیگ برتر برخلاف بازی استقلال با مس کرمان به جای پانصد تماشاگر زن، حدود۱۵۰۰ نفر تماشاگر زن بلیت به دست  مجوز ورود به ورزشگاه را پیدا کنند.

*محمد رضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان از شایان مصلح به دلیل آنکه علیه او دست به نشر اکاذیب زده است شکایت و نامه شکایت آمیزش را به کمیته اخلاق ارائه داد.

*تنی چند از اهالی فوتبال به دنبال شکایت از میرشاد ماجدی سرپرست کنونی فدراسیون فوتبال هستند اینان طالقانی رئیس هیت فوتبال خورستان، مریم ایراندوست سر مربی تیم ملی بانوان وکاپیتان تیم فوتبال ساحلی هستند که به دستور ماجدی یا برکنار شده اند یا کاپیتانی را از دست داده اند. دلیل برکناری این است، در روز انتخابات رای آنها ماجدی نخواهد بود.

*علی کریمی شماره ۸سابق تیم پرسپولیس به دنبال مصاحبه اخیر ماجدی که گفته است،اگر ربیس فدراسیون فوتبال شوم از امثال علی کریمی استفاده خواهد کرد، پاسخی فراتر از یک واکنش معمولی ارائه داد. من اهل زد و بند نیستم گرفتار اینگونه مسائل نخواهم شد. اگر قرار بود وارد فوتبال شوم امثال شما در فوتبال نه جایگاه داشتید ونه  ماندگار بودید.