جمعه هفتم اردیبهشت ماه
قطار لیگ به ایستگاه چهارم رسید؛

برخورد سپاهان و فولاد از جنس فولاد

حرکت قطار لیگ برتر فوتبال به ایستگاه چهارم رسید. ظرف امروز و فردا شاهد هشت دیدار خواهیم بود.

 در یک نگاه اجمالی باید گفت دیدار سپاهان با فولاد خوزستان دو تیم از جنس فولاد گفتنی فراوان خواهد داشت. اینکه کدام تیم خم خواهد شد بحثی است که پیش بینی آن سخت خواهد بود، به دلیل اهمیت و حساسیت این دیدار کمیته داوران قضاوت این بازی را به علیرضا فغانی واگذار کرده است.

استقلال به مانند پرسپولیس با حریفانی از جنس دیدار خواهند کرد. پرسپولیس در تهران با نفت آبادان و استقلال در مسجد سلیمان با نفت این شهر دیدار خواهد داشت. برای دیدار پرسپولیس با نفت آبادان هواداران آبادانی با چند دستگاه عازم تهران شده اند که نکته قابل توجه آن یک دستگاه از هواداران آبادانی به تماشاگران زن آبادانی تعلق دارد.

این دیدار هم همراه با تماشاگران زن برگزار خواهد شد؛ البته باشگاه پرسپولیس به دنبال آن است که حدود چهار هزار تماشاگر زن را وارد ورزشگاه کند. هنوز تاییدیه آن دریافت نشده است. همچنین گل محمدی  با استفاده از پورعلی گنجی از این بازیکن رو نمایی خواهد کرد.

ملوان بعد از تساوی هفته گذشته اش برابر نساجی در ایستگاه چهارم در ورزشگاه سیروس قایقران میزبان ذوب آهنی خواهد بود که رکورددار نتایج تساوی است. پیکان در قائمشهر میهمان نساجی است. نساجی درخواست حضور تماشاگران زن را از سازمان لیگ کرده، اما پنداری موافقت نشده است. در هفته چهارم بار دیگر شاهد یک دربی خواهیم بود که بین گل گهر با مس خواهد بود. تجربه بالای شاگردان قلعه نوعی مقابل مس تازه وارد لیگ از هم اکنون خیلی از پیش بینی ها را روشن ساخته است.

تراکتور تازه پوست انداخته میزبان تیم هواداری خواهد بود که مربی تیم هوادار همچنان با تراکتوری ها زاویه دارد. تقابل مس رفسنجان با آلومینیوم می تواند حرف و حدیث و حواشی فراوان داشته باشد. تیم ربیعی هنوز نتوانسته است روی ریل قطار لیگ حرکت موزونی داشته باشد.

نویسنده: اکبر عزیزی