جمعه هفتم اردیبهشت ماه

نبرد  با هلندی ها و نیمر...

پایان چهارمین روز مسابقات صعود هشت تیم که دومین برد خود را کسب کردند، به مرحله یک هشتم نهایی قطعی شد و سایر تیم‌های باقی مانده برای هشت سهمیه دیگر در پنجمین و ششمین روز مسابقات تلاش خواهند کرد.

بدین ترتیب از گروه A تیم صربستان، از گروه B تیم برزیل، از گروه C تیم‌های لهستان و آمریکا، از گروه D فرانسه، از گروه E ایتالیا و از گروه F تیم‌های هلند و ایران به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند.

از قاره کهن آسیا چهار تیم در این رقابت‌ها حضور دارند و تیم ملی والیبال ایران تنها تیمی است که صعود خود را با دو برد و پنج امتیاز قطعی کرده است. ایران فردا شب ساعت بیست با هلند بازی دارد؛مردان دیار لاله های نارنجی از ماراتن آرژانتینی ها سر بلند بیرون آمده اند نیمر عبدالعزیز که ۳۲امتیاز برای تیمش گرفته است فردا شب سیبل اول ملی پوشان ایرانی است اورا که مهار کنند نیمی از راه پیروزی هموار می شود؛نبمر یک بمب افکن دیگر همانند روزوورور است که هلند را قهر مانی المپیک رسانده بودند

نیمر دیروز در گفت و گویی اظهارات جالبی را مطرح کرد؛می دانم ما تیم قدرتمندی نداریم ولی از بازی با تیمها می آموزیم و درس می گیریگ و لذت می بریم وی در شرایطی این ادعا را عنوان کرد که هلندی ها برتیم سوم المپیک چیره شده بودند فروتنی و مصاحبه را یاد بگیریم و بدانیم درخت پر بار سرش همیشه پایین است!