جمعه هفتم اردیبهشت ماه

عطایی و قدرت های سنتی والیبال

تیم های ملی ایران و هلند امشب در ساعت 20 آخرین مسابقه دور مقدماتی پیکارهای قهرمانی جهان را در اسلوونی برگزار می کند. دو تیم طی چند سال اخیر برد و باخت ها و فراز و نشیب هایی داشته اند. با اینکه هر دو تیم به دور بعدی صعود کرده اند، اما باز به دلیل توازنی که از نظر قوا وجود دارد، بازی مهمی می نماید.

سرمربی ملی والیبال ایران درمورد بازی امروز مقابل هلند، عنوان کرد: قطعا بازی سختی خواهد بود. هر دو تیم کیفیت خوبی را در بازی فردا به نمایش خواهند گذاشت. بازی تعیین کننده ای خواهد بود و سعی می کنیم از فرصت هایی که به دست می آوریم به خوبی استفاده کنیم.

عطایی در پاسخ به این سوال که به نظر ما سورپرایز تورنمنت امسال چه تیمی خواهد بود، تصریح کرد: فکر نمی کنم در این مسابقات سورپرایز خاصی دیده شود، چون نظر شخصی من این است که قدرت های قدیمی جهان والیبال از جمله ایتالیا، فرانسه، برزیل و … از مدعیان اصلی قهرمانی هستند. تیم هایی همچون اسلوونی به واسطه میزبانی می توانند کیفیت قابل قبولی داشته باشند، اما تیمی که خیلی مورد توجه باشد و کار فوق العاده ای انجام داده باشد را تاکنون ندیده ام. فکر می کنم قدرت های سنتی والیبال دنیا امسال هم شانس بیشتری برای موفقیت دارند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درمورد اینکه ایران در پایان چه جایگاهی کسب خواهد کرد، گفت: ما در تمام ادوار گذشته تنها یک بار ششم شده ایم و در سایر ادوار عنوانی پایین تر بوده آیم  این بار به حتم بهتر خواهیم بود.