پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

محمدیان: تعویق المپیک به نفع من شد

با توجه به انتشار ویروس کرونا همانند ورزشکاران دیگر در خانه به سر می برم و تمرینات خود را با کمک پدرم پیگیری می کنم.

محمدحسین محمدیان کشتی گیر ملی پوش کشورمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری البرز اظهار داشت: به تعویق افتادن المپیک برای بنده که حدود چهار سال از میادین به دور بودم خبر خوشحال کننده ای بود تا بتوانم فرصت بیشتری برای رسیدن به آمادگی لازم داشته باشم و در راه رسیدن به المپیک بهترین عملکردم را به معرض نمایش بگذارم. با توجه به روند خوبی که پس از بازگشت به کشتی طی کرده ام، رفته رفته با شرکت در مسابقات مختلف بر آن هستم تا سیر صعودی خود را ادامه دهم تا جایی که در المپیک نیز حرف های زیادی برای گرفتن داشته باشم.
محمدیان ادامه داد: طول مدت محرومیتم تنها به بازگشتی پرقدرت می اندیشیدم و می خواستم به نوعی نشان دهم که بی گناه بودم. با اینکه در مسابقات حضور نداشتم اما در اردوها حاضر بودم و پا به پای سایر اعضا تمرین می کردم. در این بین با برنامه ریزی دقیق و تمرینات فشرده آمادگی جسمانی خود را حفظ کردم و در مسابقات کشوری، لیگ، تورنمنت های بین المللی و مسابقات ارتش ها عملکرد قابل قبولی به جای گذاشتم.
وی در پاسخ به پرسش خبرنگار ما مبنی بر اینکه چطور شد به یکباره تحولی شگرف در کشتی شما ایجاد شد اینطور پاسخ داد: با توجه به تمریناتی که داشتم سعی می کردم تفکرات و استراتژی خود را توام با تجربه و جسارتی که طی دوران ورزشی ام به دست آوردم پیاده کنم و فرقی نمی کرد که چه حریفی مقابلم قرار گرفته است. در تورنمنت ایتالیا و تقابل با اسنایدر نیز چنین بود و من تنها هدفم اعمال تاکتیک هایی بود که پیش از نبرد روی آن تمرکز کرده بودم.
ملی پوش کشورمان در پایان در مورد آغاز مجدد اردوها زیر نظر کادرفنی چنین گفت: چنانچه اقدامات لازم صورت گیرد و هماهنگی لازم با وزارت ورزش و وزارت بهداشت انجام پذیرد می توان امیدوار بود اردوها با هماهنگی های لازم و رعایت جوانب کار از سر گرفته شود. در آخر از مدافعان سلامت کشور نهایت تشکر را دارم که بی وقفه در تلاش هستند و از جان و زندگی خود مایه می گذارند تا بتوانیم هرچه زودتر ویروس مرموز کرونا را شکست دهیم. امیدوارم مردم همکاری کنند و در برخی از کارها تجدید نظر به عمل آورند تا به زودی زود به روال عادی زندگی بازگردند.

گفت و گو از: احمد دباغ