جمعه هفتم اردیبهشت ماه
کاپ بهترین تیم جهان به بانوان ایران اهدا شد؛

سیف آبادی: نتایج تاریخی در مسابقات جهانی مالزی رقم خورد

سرمربی تیم ملی موی تای زنان در بخش جوانان گفت: نتایج ملی پوشان کشورمان در رقابت‌های جهانی مالزی، در تاریخ ورزش های رزمی ایران بی سابقه بود.

مستانه سیف آبادی ضمن بیان این مطلب افزود: در مسابقات موی تای جوانان جهان که در کشور مالزی برگزار شد، تیم ایران با ۱۶ بازیکن جوان و نوجوان و ۲ بازیکن در رده سنی بزرگسالان در بخش لیگ باشگاه های جهان شرکت کرد که در پایان، موفق به کسب ۱۲ مدال رنگارنگ شد.

وی ادامه داد: ایفما معتبرترین سازمان جهانی موی تای آماتور است که هر ساله بهترین فایترهای جهان در مسابقات قهرمانی جهان حضور دارند.  بانوان ما نیز با انگیزه بالا و با وجود تمامی کم و کاستی ها، در میادین بین المللی به ویژه رقابت های جهانی شرکت می کنند و نتایج درخشانی را از خود به جا می گذارند.

قهرمان سابق موی تای جهان یادآور شد: در مسابقات امسال، ۱۲ مدال سهم کاروان تیم بانوان ایران بود و تنها مدال طلای کاروان کشورمان نیز از سوی تیم بانوان به دست آمد.

سرپرست تیم ملی موی تای بانوان ایران در پایان اظهار داشت: عملکرد فوق العاده ملی پوشان خانم ایران باعث شد از سوی ریاست فدراسیون جهانی موی تای، تیم بانوان ایران به عنوان بهترین تیم جهان انتخاب شود و کاپ برترین تیم بانوان جهان نیز به بنده اهدا شد.

نویسنده:  مهدی جمشیدیان