جمعه هفتم اردیبهشت ماه
صحبت های دیرهنگام مدیر روابط عمومی سابق هیات فوتبال تهران؛

هیات فوتبال تهران سالانه ۱۰میلیارد در آمد دارد!

مسئول دفتر رئیس هیات فوتبال تهران و سرپرست روابط عمومی سابق که دیگر جایگاه و مسئولیتی در هیات فوتبال تهران ندارد، به تازگی در یکی از کانال های ورزشی تلویزیون از نگاه خود پرده از مسائل پشت پرده هیات فوتبال تهران برداشت.

وی در شرایطی، امروز نقش منتقد را به خود گرفته که تا پیش از آن خود را از ارکان اصلی و محوریت در هیات فوتبال تهران می دانست، اما اکنون که دیگر جایگاهی در فوتبال تهران ندارد، همه چیز را خلاف عرف دانسته و گارد بزرگی در جهت تخریب هیات فوتبال تهران گرفته است.

دانیال فدایی به قول خودش عضو جدا شده از هیات فوتبال تهران اشاره به در آمد ۱۰میلیاردی سالانه هیات فوتبال تهران دارد و نیز بازگو شدن، مسائلی درپشت پرده هیات فوتبال داشت که جدایی را بر ماندگاری ترجیح داده است. اما هرگز در خصوص اقدام دیر هنگام خود که سال ها در هیات فوتبال بوده و خود را از ارکان آن هیات می دانست اشاره ای نداشت یا نخواست حرفی بر زبان آورده و سکوت را بر آنچه مشاهده می کرد مقدم دانست.  قصد دفاع یا رد کسی را نداریم، اما چرا این مسئول سابق از اینکه  امروز به فکر بازگو شدن مسائل پشت پرده مسائل هیات فوتبال افتاده اندکی شبهه برانگیز است، چرا این گفته ها به هنگام انتخابات در هیات فوتبال تهران بازگو نشد؟ و چراهای پرشمار دیگری هم وجود دارد که  ترجیحا در چنین شرایطی شنیدن حرف های طرف مقابل هم باید وجود داشته باشد.