شنبه هشتم اردیبهشت ماه

حاشیه های فوتبالی

از شواهد و قراین چنین پیداست که دلیل خوداری نکونام به حضور در تیم ملی به باشگاه فولاد مربوط نمی شود و بلکه نکونام پیشنهاد داده، اگر قرار است در جام ملت های آسیا سر مربی تیم ملی باشم، همین امروز حکم آن را صادر کنید و از هم اکنون قراردادمالی اش را به امضا برسانید. فدراسیون فعلا سکوت اختیار کرده است.

* از گوشه و کنار و از اطراف فدراسیون فوتبال خبر آمد به مهدی مهدوی کیا پیشنهاد داده شده تا در تیم ملی و در کنار کی روش نقش دستیار اول را ایفا کند، اما او نپذیرفته است.

* در صورتی که کار انتقال نکونام به تیم ملی به بن بست برسد، وحید هاشمیان دستیار اسکوچیچ که او هم با استعفا از تیم ملی کنار کشید به کار دعوت خواهد شد. طبق شنیده ها نزدیکان هاشمیان گفته اند، بعید به نظر می رسد، هاشمیان کار در کنار کی روش را بپذیرد.

* میلاد میداودی بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال،مربی تیم اتحاد استان کهگیلویه و بویراحمد شد. این تیم قرار است در لیگ دو دیده شود.

*  باشگاه پرسپولیس در نظر دارد تا به خاطر گل نمونه وکاملا فنی لوکادیا که با یک کنترل و یک چرخش همراه شد، پاداش ویژه ای به این بازیکن پرداخت کند.

 بد نیست بدانید که طلب اسکوچیچ از فدراسیون فوتبال مبلغ ۱۸میلیارد تومان است. این مبلغ فقط به اسکوچیچ تعلق دارد، پول دستیاران بماند.

* بازگشت کی روش به تهران بار دیگر به تاخیر افتاد،از جمعه به دوشنبه وحالا به چهارشنبه موکول شده است.تا سه نشه ،بازی نشه.امروز وفردا شدن کی روش که داستان کهنه ای است، شروع شد.

* افشین پیروانی در پاسخ به رضا مهاجری مربی تیم نفت مسجد سلیمان که گفته است، پیروانی در رختکن داوران دیده شده است، پاسخ داد، از مربی با تجربه ای چون مهاجری توقع می رود که به حرف های این و آن توجه نکند. این حرف تهمت است، اگر قرار به اثبات برسد، آیا می توانید ان را ثابت کنید.

* قرار است لژیونرهای تیم ملی که اسامی آنها روز چهارشنبه پس از ورود کی روش به تهران اعلام خواهد شد، به صورت مستقیم به اردوی اتریش ملحق شوند.