پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

استاندار همدان حامی کشتی شد

به گزارش خبرگزاری البرز ورزشی: سید سعید شاهرخی در نشست با رئیس هیئت کشتی استان همدان با تأکید بر اینکه در سال جاری از کشتی استان همدان حمایت خواهم کرد، گفت: هزینه در ورزش سرمایه‌گذاری است و ورزش کشتی نیازمند حمایت ویژه استانی است.

وی افزود: در سال جاری با برنامه‌ریزی از کشتی حمایت خواهیم کرد و انتظار داریم مدیران دستگاه‌ها نیز از ورزش کشتی به‌صورت ویژه حمایت کنند.

استاندار همدان تصریح کرد: امیدواریم با ترویج این رشته ورزشی تأثیر بسزایی در گسترش فرهنگ پهلوانی و جوانمردی داشته باشیم.

وی در پایان ضمن تقدیر از اقدامات انجام‌شده در هیئت کشتی، گفت: کشتی ورزش پهلوانی است که در این منطقه ریشه دارد.

ورزش نخست استان نیازمند توجه ویژه مسئولین است

در ادامه این نشست حمیدرضا یاری رئیس هیئت کشتی استان همدان ضمن بیان پتانسیل‌ها و نقاط قوت کشتی استان اظهار کرد: کشتی ورزش اول و پرافتخارترین ورزش در استان همدان است.

وی بابیان اینکه مدال‌های رنگارنگ المپیکی و جهانی بر پیشانی ورزش استان می‌درخشد و کشتی بارها جور دیگر ورزش های استان را کشیده است، گفت: متأسفانه در سال‌های گذشته روند این افتخارات به‌کندی پیش رفته فلذا امروز کشتی استان نیازمند حمایت مجموعه استان است.

رئیس هیئت کشتی استان همدان، خاطرنشان کرد: کشتی همدان رشته ورزشی است که امید مدال‌آوری در المپیک آینده را دارد و با توجه به تأخیر مسابقات المپیک فرصت مناسبی برای استان همدان باشد. تا بتوانیم دوباره در المپیک نماینده‌ داشته باشد باشیم

وی ضمن تشکر از حمایت های گذشته استاندار و مدیر کل ورزش و جوانان گفت:کشتی همدان نیازمند حمایت است.

گزارش از: احمد دباغ