جمعه هفتم اردیبهشت ماه

هفته هفتم فوتبال برتر ایران از نگاهی دیگر

رقابت های هفنه هفتم لیگ برتر به پایان رسید و این هفته از مسابقات یکی از پر حاشیه ترین رقابت های لیگ جاری بود.

نتایج هفته هفتم:

نساجی مازندران 4- 0 نفت مسجدسلیمان
آلومینیوم اراک یک – 0 ملوان بندرانزلی گل گهرسیرجان یک-2 استقلالفولاد خوزستان 0-0 مس کرمان ذوب آهن اصفهان یک -0 پیکان تهران پرسپولیس 0 -1 تراکتور تبریز هوادار تهران 1 - 2سپاهان اصفهان صنعت نفت آبادان 1-1 مس رفسنجان

پس از پایان این رقابت ها به برسی های ترین های هفته پرداختیم که به قرار زیر است:

مربی هفته: مهدی تارتار، سرمربی تیم ذوب آهن که بعد از شش هفته نبردن موفق به کسب پیروزی شد. این برد برای تارتار از جهت دیگری هم مهم بود. چرا که او نه تنها پیروز شد بلکه تیم پیکان را بعد از دوسال و اندی جدایی بالاخره شکست داد.

اتفاق ویژه هفته: مهار پنالتی مهدی ترابی از سوی محمد رضا اخباری که اصرار داشت پنالتی به ناحق برای حریف گرفتند و در نهایت با قاطعیت تمام توپ این بازیکن پرسپولیس را مهار کرد.

تیم هفته: نساجی به خاطر برد پر گل 4 بر صفر مقابل تیم نفت مسجدسلیمان و صعود چشم گیر در جدول رده بندی

باخت هفته: شکست تیم گل گهر با وجود ارائه یک بازی زیبا که در نهایت به دلیل پنالتی که استقلالی ها در آخرین دقایق بازی به ثمر رساندند بی نتیجه ماند و به شکست انجامید.

برد هفته: پیروزی تیم تراکتور مقابل تیم پرسپولیس که درآخرین دقایق نزدیک بود به دلیل اشتباه داور در اعلام ضربه پنالتی به مساوی تبدیل شود اما با درخشش دروازه بان این تیم سه امتیاز به تبریز رفت.
حرف حساب هفته: یحیی گل محمدی با اعتراف به این که تیمش شرایط روحی خوبی نداشت و تمرکز لازم را نداشتند تیم تراکتور را شایسته این برد دانست.گل هفته:گل مدرسه ای و زیبای محبی برای استقلال به تیم گل گهرباخت هفته:نفت مسجدسلیمان در یک بازی منفعل مقابل نساجی شکست خورد و 4 گل را پذیرفت.انتقاد هفته: انتقاد مورایس به زمین های نامناسب فوتبال ایران. سرمربی سپاهان با اشاره به توانایی فنی بازیکنان ایرانی متذکر شد اگر می خواهیم فوتبال خوب در لیگ ایران ببینیم باید زمین های را ترمیم کنیم.جنجال هفته:رفتار ساپینتو بعد از اخراج از سوی داور هیچ توجیحی نداشت و بدون شک بدترین اتفاق جنجالی هفته با اختلاف خواهد بود.

گزارش: نیلوفر مژدهی