پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

جا به جایی توام با سکوت در بولینگ و بیلیارد

فدراسین بولینگ در آخرین روزهای سال کهنه دستخوش تغییراتی ناگهانی شد و در پی گزارش سازمان بازرسی به حکم قضایی هاشم اسکندری منفصل خدمت شد و مقصودلو رئیس اسبق فدراسیون کبدی سمت سرپرستی فدراسیون را بر عهده گرفت.

اسکندری در حالی کنار گذاشته شد که اواسط سومین دوره ریاستش را می گذراند. عزل وی در پی پیگیریها و شکایت برخی از روسای هیاتهای برکنار شده و اعتراض برخی ورزشکاران صورت گرفت و ماموریت مقصودلو در فدراسیون کبدی تا روز 21 مردادماه سالجاری خواهد بود.

در این باره با تنی چند از دست اندرکاران این رشته تماس گرفتیم هر یک به نوعی از صحبت جاخالی دادند، اما پیام نظر رئیس هیات تهران می گوید: بولینگ و بیلیارد با هزار و یک مشل وارد پروسه فعالیت های ورزشی شد ولی افرادی که مرتبط با این ورزش هستند، مودت و هم پوشانی لازمه را ندارند و به جای کمک درون سازمانی جهت حل مشکلات دنبال درگیری، پرونده سازی و به قول معروف زیرآب زنی افتاده اند و این تفکر که فقط من باشم، لطمات جبران ناپذیری را به بولینگ و بیلیارد زده است. بولینگ، والیبال یا کشتی نیست که به طور روتین به راه خود برود و اینکه چه کسی رئیس باشد فرقی نکند، بنابراین باید همدلی بیشتری به خرج داد.

نظر می افزاید: سه سال است که ریاست بولینگ و بیلیارد استان تهران را بر عهده گرفته ام، هیاتی که پیش از من سه چهار سرپرست را تجربه کرده بود. سازماندهی خوبی انجام داده ام تا از بلاتکلیفی طولانی خارج شود و اینک برای اینکه فدراسیون بولینگ نیز سر و سامان بگیرد، باید همه پشت آقای مقصودلو به عنوان سرپرست و در نهایت شخصی که انتخاب می شود باشیم وگرنه این ورزش هرگز به سامان نمی رسد.

نویسنده: بابک محرمی