جمعه هفتم اردیبهشت ماه
فوتبال باشگاهی برتر کشور

گرامی: مقابل استقلال دست خالی نخواهیم بود.

مدافع گلزن تیم هوادار بازی با استقلال را از سخترین رقابتهای لیگ دانست و مدعی شد دست خالی زمین را ترک نمی کنند.

 

 

فریبرز گرامی در مورد تساوی هفته قبل مقابل تیم پیکان در دربی تهران اظهار داشت: می دانستیم بازی با پیکان سخت است. زمین انقلاب کرج به شدت نامناسب بود و حاج ملک ، ئدور بازی هم با سوت هایش این شرایط را بدتر کرد. بازی در نیمه اول در اختیار ما بود اما بر خلاف جریان بازی در صحنه ای که روی بازیکن ما خطا شد داور بدون توجه ادامه بازی داد و همان توپ تبدیل به گل شد. ما اما کوتاه نیامدیم و با تلاش بیشتر در زمان خوبی به گل رسیدیم چرا که اگر نیمه اول را با باخت به رختکن می رفتیم گل زدن به حریف سخت می شد. پیکان جزو تیم های خوب است و ما می توانستیم با تلاش بیشتر برنده شویم. با این حال این یک امتیاز برای ما خوب و به جا بود.وی با اشاره به بازی سخت مقابل استقلال در هفته پیش رو رقابتهای لیگ برتر تصریح کرد:برای بازی سخت با استقلال آماده می شویم.

گرامی اضافه کرد: بازیکنان همگی در شرایط خوبی قرار دارند. امیدوارم استقلال روز خوبی مقابل ما نداشته باشد. همین حالا هم درگیر تغییرات مدیریتی بود و شاید بتوان گفت در پیک آمادگی قرار ندارد. با این حال این تیم هر چه باشد استقلال است و همیشه قدرتمند است. از این رو ما اصلا حریف را دست کم نمی گیریم و با تمرینات خوبی که انجام دادیم دست پر از زمین خارج شده به استقبال تعطیلات برویم.مدافع گلزن تیم هوادار تعطیلات پیش رو ارزیابی کرد و گفت:امیدوارم تعطیلات به نفع تیم ما باشد. اغلب وقتی لیگ در کوران مسابقات تعطیل می شود برخی تیم ها آسیب می بینند و با افت رو به رو می شوند. در عین حال برای برخی هم خوب است و میبینیم که برخی تیم ها به بهترین شکل تغییر کرده تقویت می شوند. ما هم در حال حاضر روند خوبی داریم و تلاش می کنیم تعطیلات روی تیم تاثیر مثبت بگذارد و به همین روند رو به رشد ادامه دهیم.
گرامی با تجلیل از مدیران باشگاه هوادار خاطرنشان کرد: اوضاع مالی باشگاه برخلاف تصوراتی که وجود داشت خوب است. از مسئولان باشگاه آقایان میری، اسماعیلی و رحیمی تشکر می کنم که در این شرایط اقتصادی در بخش خصوصی فعالیت کرده، در ورزش هزینه می کنند. تیم ما واقعا بودجه کمی دارد و در جدول جزو دو رقمی هاست اما باشگاه تا کنون به آنچه تعهد داشت عمل کرده است. تیم ما جوان است و بدقولی های مالی در روحیه تیم تاثیر می گذارد از این رو پرداخت های به موقع هر چند پایین می تواند تاثیر خوبی در پیش بگیرد. ابتدای فصل و در زمان عقد قرارداد به ما گفتند هر قراردادی ببندیم به آن پایبندیم و ما را مجاب کردند با مبالغ معقول، دریافتی های به موقع داشتیه باشیم. واقعا همین اتفاق افتاد و تا این لحظه باشگاه به قراردادش عمل کرده و جای تشکر دارد. در حالی که هر سال برای گرفتن پولمان کار به شکایت می کشید.

گفت و گو: نیلوفر مژدهی.