جمعه هفتم اردیبهشت ماه
دیدار تدارکاتی با بانوان بلاروس

آزمون: سبک آنها اروپایی است

تیم ملی بانوان تمرینات خود را آغاز کرد این تیم مسابقات مهمی را در قاره آسیا در پیش دارد و در این مسیر قرار است که دیداری تدارکاتی با تیم بانوان بلاروس برگزار کند.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی؛ مریم آزمون سر مربی گیلانی تیم ملی در خصوص برگزاری دیدار مقابل بلاروس گفت: دو بازی دوستانه در فیفا دی با تیم ملی فوتبال بلاروس داریم. سال گذشته تیم ملی فوتبال کشورمان با این تیم بازی دوستانه داشته است و شناخت نسبتا خوبی از این تیم داریم. بلاروس تیم بسیار خوبی است و سبک بازی آنها اروپایی است. با توجه به زمان کمی که در اختیار داریم در این اردو طوری برنامه ریزی کرده ایم که بازیکنان را در پست های مختلف با یکدیگر هماهنگ کنیم و با یک ریکاوری خوب بچه ها را با ذهن برنده وارد زمین مسابقه کنیم.

وی اضافه کرد: هدف اصلی ما حضور در مسابقات مقدماتی آسیایی المپیک است و باید از این دو بازی دوستانه نهایت استفاده را ببریم. آنچه مسلم است حضور در بازیهای تدارکاتی مختلف تجربه بازیکنان را بالا می برد ضمن اینکه کادر فنی به آنالیز عملکرد ملی پوشان می پردازد و پس از شناختن شرایط بازیکنان، برنامه ریزی دقیق تری را برای آنها در نظر خواهد گرفت. به نظرم ملی پوشان در بازی برابر بلاروس محک جدی می خورند.