شنبه هشتم اردیبهشت ماه
همگام با تیم ملی درجام جهانی

پاسخ محکم کی روش به خبرنگار انگلیسی

اولین نشست مطبوعاتی کارلوس کی روش در قطر با حواشی فراوان همراه شد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی؛ کی روش در این نشست گفت: ما نیز به مانند انگلیس و آمریکا و ولز به دنبال تحقق رویا و آرزوهای خود که همان صعود به مرحله بعدی باشد هستیم. اما در این میان ما به دنبال تاریخ سازی هستیم. در ادامه این نشست، خبرنگار یکی از نشریات انگلیس قصد داشت که با طرح سوال انحرافی کی روش را به چالش بکشاند که سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ گفت: شما پول گرفته اید تا این نوع سوالات را مطرح کنید، بنابراین به من هم پول بدهید تا پاسخ شما را بدهم. بگویید که در کشور شما چه می گذرد؟
شماره های بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد و شماره ۹ به طارمی رسید، از دیروز مطبوعات ورزشی در قطر طارمی را با شماره مورد خطاب قرار دادند.
بحث کارشناسی بازی ها در قطر داغ شده است، در خصوص تیم ملی فوتبال ایران کمتر از دیگران سخن گفته نمی شود و شانس صعود ایران به مرحله دوم بازی ها دور از دسترس نمی دانند.
در مورد طارمی سخن بیش از سایر بازیکنان بر زبان آورده می شود، کارشناسان می گویند، باید مراقب شماره 9 ایران بود(طارمی) او در میدان آرام دیده می شود. انعطاف پذیر است ولیکن زهردار و ویرانگر نشان می دهد. در زمانی آتش را بر خرمن وارد می سازد که هچکس در آن لحظه احتمال وقوع حادثه را پیش بینی نمی کند.

انسجام و روحیه بالا در اردوی تیم ملی موج می زند. کنعانی زاد گان: برای صعود به مرحله دوم خوش بین هستم.
شجاع خلیل زاده: صعود به مرحله دوم سخت است، اما ما ساخته شده ایم برای روزهای سخت علی کریمی: به دلم خوب افتاده است که در این جام جهانی تیم تاریخ ساز خواهیم شد.
وحید امیری: مانند یک سرباز جان بر کف تا نفس آخر خواهیم جنگید تا مردم به شادی برسند. طارمی: با حریفانی دیدار خواهیم داشت که آنها هم به دنبال ایجاد حماسه هستند، بنابراین باید هوشیارانه بازی کرد و آگاهانه به دنبال نتیجه بازی رفت.