جمعه هفتم اردیبهشت ماه
کوتاه از فوتبال.....کوتاه از فوتبال

دزد ناشی به نساجی زد!

با وجود نزدیک شدن به روز های پایانی جام جهانی اخبار حاشیه ای فوتبال داخلی نیز داغ و شنیدنی می شود. که به چند نمونه آن اشاره می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری البرز وزرشی: با نزدیک شدن به زمان دربی از اردوی آبی پوشان خبر می رسد، برخی از بازیکنان این تیم در تدارک هستند، چنانچه مدیر عامل باشگاه به قول خود در امر معوقه ها خلف وعده کند دست از تمرین بکشند.
طبق توافقی که بین باشگاه پرسپولیس با رادوو شوویچ دروازه بان سابق سرخپوشان انجام شد باید در تاریخ ۲۵ دی باید اولین پرداختی صورت بگیرد

تیم فوتبال نساجی در حالی به اردوی ۱۰روزه خود در ترکیه پایان داد که در آخرین روز اقامت با دستبرد به اموال مالی و خرید های بازیکنان که در داخل هتل صورت گرفت مواجه شدند. البته دزد چیره دست که اهل ترکیه است، توسط پلیس دستگیر شد.
باشگاه ذوب آهن هر گونه توافقی بین این باشگاه با سینا اسد بیگی و باقی ماندن بازیکن در تیم پرسپولیس را تکذیب کرد.

با آنکه قرار است دربی ۲۹ آذر بدون تماشاگر برگزار شود، اما این خبر از مهدی سهیل مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر شنیده شد، شاید براساس تصمیم نهاد های تصمیم گیرنده، تغییراتی در این مورد ایجاد شود.
برانکو سرمربی سابق تیم پرسپولیس، بعد شکست تیم ملی برزیل مقابل کرواسی گفت: اکنون باید باور کرد که تیم ملی کرواسی رنگ طلا به خود گرفته و مستحق جام قهرمانی است.