شنبه هشتم اردیبهشت ماه
هیات رئیسه فدراسیون و مجمع فوق العاده

داورزنی رئیس فدراسیون باقی می ماند؟!

فدراسیون والیبال بهترین روش را برای ماندن داورزنی برگزید، چراکه در صورت انعکاس قضایا به فدراسیون بین المللی و پیامد هایی که در سطح بین المللی بروز می کرد اعتبار ورزش کشور و شخص رئیس فدراسیون را هم زیر سوال می برد. به همین دلیل هیات رئیسه فدراسیون والیبال دیروز تشکیل جلسه داد.

در این نشست که به ریاست دکتر محمدرضا داورزنی برگزار شد، وحید مرادی مشاور عالی، میلاد تقوی دبیرکل، فریبا محمدیان نایب رئیس بانوان، مهدی اسلامی خزانه‌دار، محمود افشاردوست کارشناس خبره، محمدجواد یزدان‌پناه بازرس، ناصر میرفخرایی، فاطمه رشیدی، امیرحسین منظمی، هوشنگ عشایری و مصطفی کارخانه به عنوان عضو هیات رئیسه به صورت حضوری و دیگر اعضا به صورت آنلاین حضور داشتند که پس از شنیدن گزارش فعالیت‌های جاری انجام شده و برنامه‌های آینده والیبال کشور به بحث و گفت وگو در خصوص ابلاغیه بازنشستگی دکتر داورزنی رئیس فدراسیون والیبال و اساسنامه جدید والیبال ایران پرداختند.

در پایان این جلسه دو ساعته، اعضا ضمن قدردانی از نگاه حمایتی وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون والیبال و ابراز اطمینان از هماهنگی های انجام شده با دکتر سجادی مقام عالی وزارت ورزش و جوانان، و معاونین ورزش حرفه‌ای و قهرمانی و توسعه منابع انسانی، با استناد به اساسنامه مصوب فدراسیون جهانی و طی فرآیند اجرایی آن، خواستار ادامه فعالیت دکتر داورزنی در فدارسیون والیبال تا برگزاری مجمع و تعیین تکلیف سرپرستی و ریاست فدراسیون شدند و درخواست برگزاری مجمع فوق‌العاده فدراسیون والیبال به منظور بررسی موضوع و تطبیق با اساسنامه در کوتاه‌ترین زمان ممکن مصوب شد.

به این ترتیب با توجه به نشست داورزنی با دو تن از معاونین وزارت ورزش احتمالا توافقاتی صورت گرفته است تا زمان تشکیل مجمع دکتر داورزنی در مسند فدراسیون باقی بماند و باتوجه به شناخت روسای هیات های استان ها داریم پیشبینی می کنیم که داورزنی کما فی السابق در مسئولیت ریاست فدراسیون باقی بماند و دلواپسی برخی ها نیز به پایان برسد!

البته داورزنی در ایام ریاست خود خدمات اثر گذاری در والیبال ایران انجام می دهد اما نواقصی هم در این تشکیلات وجود دارد که بعد از مجمع به طور جدی به آن خواهیم پرداخت چرا که رسالت رسانه نقد و بررسی است و خوبی ها را باید در کنار کاستی ها نوشت و کنکاش کرد.

نویسنده: جمشید حمیدی