جمعه هفتم اردیبهشت ماه

کاراته بانوان ایران صیاد چند مدال در تاشکند

چهارمین روز مسابقات کاراته قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ به میزبانی تاشکند ازبکستان با برگزاری رقابت های کاتای انفرادی و تیمی و کومیته تیمی پیگیری شد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: در پایان نمایندگان کاراته ایران در کومیته تیمی آقایان و کاتای تیمی بانوان راهی دیدار فینال شدند و ۲ مدال برنز نیز در کاتای انفرادی بدست توسط نمایندگان ایران کسب شد.

در پایان چهارمین روز مسابقات کاراته قهرمانی آسیا، نمایندگان ایران موفق به کسب ۶ مدال طلا، ۶ نقره، ۱۹ برنز و مجموع ۳۱ مدال شدند.

نتایج نمایندگان کاراته ایران در روز چهارم مسابقات قهرمانی اسیا ۲۰۲۲ به شرح زیر است:
کاتای تیمی بانوان:
تیم ایران با ترکیب الناز تقی پور، نجمه قاضی زاده و شادی جعفری زاده با امتیاز ۲۳.۸۸ در جایگاه اول گروه خود قرار گرفت و راهی فینال این مسابقات شد. ملی پوشان کاتا تیمی بانوان فردا برای کسب نشان طلا به روی تاتامی خواهند رفت.
کاتای انفرادی بانوان:
فاطمه صادقی در دیدار رده بندی با امتیاز ۲۵.۴۸ مقابل سوی سو از ماکائو با امتیاز ۲۴.۰۸ صاحب برتری شد تا نشان برنز آسیا را بدست آورد.
کومیته تیمی بانوان:
تیم ایران با ترکیب مبینا حیدری، لیلا برجعلی و مبینا کاویانی در دیدار نخست ۲ بر یک ازبکستان میزبان را شکست داد و راهی دور دوم شد اما در این مرحله با نتیجه دو بر صفر مغلوب ژاپن شد. با شکست ژاپن برابر ویتنام و عدم راهیابی این تیم به فینال، کمیته تیمی بانوان ایران از دور رقابت ها کنار رفت.