پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
تغییرات پر ابهام در وضعیت نفت مسجدسلیمان

نفت مالکی که هزینه نمی کند

نتایج ضعیف رضا مهاجری در تیم نفت مسجدسلیمان بالاخره کار دست رضا مهاجری داد و نه تنها او که نفرات دیگری نیز در این باشگاه تغییر کردند.

بعد از شکست سنگین تیم نفت مقابل فولاد، اعضای هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان شبانه هدایت یزدی را از مدیرعاملی باشگاه برکنار و ابوذر شجاعی را جایگزین وی کردند. این اما تنها تغییر تیم نفت نبود چرا که در پی این تغییرات مهاجری نیز استعفا داد و بلافاصله ابراهیم اشکش سرمربی استقلال ملاثانی جایگزین رضا مهاجری در راس کادرفنی تیم نفت شد.
همین طور شنیده ایم امیرحسین علاقبند، مدیرعامل باشگاه استقلال ملاثانی به عنوان مالک باشگاه نفت انتخاب شد. البته مدیرعامل این باشگاه ادعاها در خصوص واگذاری این باشگاه با مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان به امیرحسین علاقبند را رد کرد و مدعی شد این موضوع صحت ندارد و باشگاه مالک ندارد.

گویا تنها قرار است علاقبند به عنوان حامی مالی به باشگاه کمک کند. این طور که از باشگاه خبردار شدیم این اسپانسر قرار است چیزی حدود 10 میلیارد تومان برای باشگاه هزینه کند تا مخارج سفر های تیم و برخی هزینه ای تامین شود. این همکاری از این جهت در نظر گرفته شده است که وزارت نفت هر چند در تامین هزینه های لجستیک در شهر مسجدسلیمان همکاری می کند اما به دلیل ممنوعیت قانونی امکان پرداخت پول به این باشگاه را ندارد. به این ترتیب همچنان شرکت بهره برداری نفت و و گاز مسجدسلیمان مالک این تیم است.

این البته پایان تغییرات در این باشگاه نبود و بعد از استعفای سرمربی این تیم مهاجری به عنوان مدیرفنی به فعالیت خود در این باشگاه ادامه می‌دهد. این اتفاقات در حالی رخ داد که برخی گل های دریافتی از سوی بازیکنان تیم نفت مسجدسلیمان بسیار بحث برانگیز بود و حتی شائبه هایی را نیز به وجود آورده بود. با این حال تغییرات صورت گرفت اما مشخص نیست به این نوع گل خوردن های تیم نفت مسجدسلیمان هم رسیدگی می شود یا از ابتدا تغییر در بخش مدیریتی و فنی در دستور کار بوده است.
نفت مسجدسلیمان روز شنبه در دیداری خارج از خانه با سپاهان دیدار می کنند.
گزارش: نیلوفر مژدهی