پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

خودزنی به سبک رونالدو

کریستیانو رونالدو در حالی از منچستریونایتد جدا شد که پیشنهاد شوکه‌کننده‌ای از بوندسلیگا داشت.

درواقع او از تمام باشگاه های لیگ قهرمانان اروپا پیشنهاد دریافت کرده بود. مدیرعامل باشگاه آینتراخت فرانکفورت در بوندسلیگا فاش کرد که کریستیانو رونالدو در حالی به آنها پیشنهاد شده بود که منچستریونایتد در تلاش بود تا اسطوره باشگاه را قبل از آزادی نهایی او را در کنارش داشته باشد.

این بازیکن 37 ساله در اواخر نوامبر پس از پایان تلخ دومین دوره حضورش در این باشگاه پس از مصاحبه بمب‌گذاری‌شده‌اش! با پیرز مورگان، از قرارداد خود در اولدترافورد گفت و حالا اکسل هلمان، عضو هیئت اجرایی فرانکفورت، مدعی شده است که یونایتد رونالدو را به چندین تیم در سراسر اروپا پیشنهاد داده بود، زیرا آنها به دنبال حذف این بازیکن بزرگ پرتغالی بودند.

او به DAZN گفت: رونالدو حتی به ما پیشنهاد شد. در همین حال، فیلیپ هولزر، رئیس هیئت نظارت باشگاه اضافه کرد: من احساس می کنم که او به هر باشگاه لیگ قهرمانان اروپا پیشنهاد شده است. رونالدو به طور علنی تمایل خود را برای ترک یونایتد پس از شکست آنها در راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا اعلام کرد. با این حال، تابستان گذشته هیچ پیشنهاد قابل توجهی به این بازیکنی وجود نداشت و باعث شد ستاره سابق رئال مادرید بماند و برای جایگاهش در اولدترافورد بجنگد.

با این حال، رونالدو در طی مصاحبه با مورگان سند برکناری خود را امضا کرد!

رونالدو همچنین توسط فرناندو سانتوس، سرمربی مستعفی پرتغال به دلیل واکنشش به تعویض در جام جهانی کنار گذاشته شد. حالا به نظر می رسد غول عربستانی النصر تا قبل از پایان سال قرارداد رونالدو را اعلام کند که دیروز خبر نهایی شدن این قرارداد به رسانه ها در مورد یونایتد، آنها چهارشنبه شب به میدان برگشتند و با پیروزی 2-0 مقابل برنلی به مرحله یک چهارم نهایی جام کارابائو رسیدند.

مارکوس راشفورد به فرم خوب خود در این فصل با یک ضربه انفرادی نفس گیر ادامه داد، اما تن هاگ همچنان ادامه دارد.

شیاطین سرخ همچنان با بازیکنانی مانند آنتوان گریزمان، ژائو فلیکس، دوسان ولاوویچ و مارکوس تورام مرتبط هستند.

مترجم: هستی رفیعی