جمعه بیست و یکم اردیبهشت ماه

شایعه در سپاهان به لطف پرسپولیس!

بعد از اتفاقاتی که برای مهاجم خارجی تیم پرسپولیس رخ داد شایعه عجیبی دامن تیم سپاهان را گرفت.

بعد از سفر لوکادیا به کشورش و ترک پر ماجرای تیم پرسپولیس شایعات زیادی در مورد جدایی این مهاجم شنیده شد. برخی جدایی او را نه به دلیل فنی و خانوادگی که مرتبط با مسائل غیر ورزشی عنوان کردند.

باشگاه پرسپولیس اما از این اتفاق که در آستانه دربی رخ داد هنوز در شوک است. آنها که مبلغ زیادی برای این بازیکن هزینه کرده بودند و پول خوبی هم تا کنون به او دادند از این بازیکن به فیفا شکایت کردند تا از طریق قانونی وضعیت او را پیگیری کنند.

با این حال در پی این اتفاق شایعاتی در مورد بازیکنان خارجی تیم سپاهان نیز مطرح شد و برخی مدعی شدند این نفرات نیز ایران را ترک کردند.

البته به نظر می رسد این اخبار شایعه ای بیش نیست چرا که نیلسون جونیور، مانوئل فرناندز و کامسوبا سه بازیکن خارجی این باشگاه هستند که در تمرینات حضور دارند و به این ترتیب هر شایعه ای مبنی بر ترک ایران از سوی این بازیکنان شایعه ای بیش نیست. از سوی دیگر سایر بازیکنان سپاهان نیز در تمرینات حضور دارند. یاسین سلیمانی یکی از بهترین و تاثیرگذار ترین بازیکنان این تیم هم که مدتی مصدوم بود به تمرینات برگشت و تیم سپاهان در آستانه بازی با تیم نفت مسجدسلیمان کامل شد.

گزارش: نیلوفر مژدهی