پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
لیگ والیبال دست یک باشگاه های کشور

این زالتانوف های عجیب و غریب!

مسابقات دسته اول باشگاه های کشور در شرایطی پیگیری می شود.

که برخی رفتار های نپخته توسط مربیان و بازیکنان تیم ها هشدار دهنده است بازیکنانی که فکر می کنند زالتانوف شده اند و مربیانی که با وجود داشتن اسم و رسم قادر به کنترل شاگردانشان نیستند و این موارد نشان می دهد که ناظرین فدراسیون باید واقعیت ها را آنگونه که رخ می دهد گزارش کنند تا در این ورزش سنگ روی سنگ بند باشد.

دیروز در جریان تنها بازی پنج گیمه هفته بین دخانیات تهران و چادرملو در ست چهارم اتفاقاتی رخ داد که شاید از نگاه آقایان نمک رقابت ها باشد! ولی برای ما که کمتر به دیدن این مسابقات می رویم تاسف آور بود سرداور این مسابقه آنقدر کارت زرد و قرمز به طرفین داد که دیگر جای خالی برای درج آن نماند.

در مسابقات سری B  نیز در آمل بعد از مسابقه اتفاقاتی رخ داد که واقعا عجیب می نموند تنی چند از مربیان لیگ یکی با اسم بردن از داوران به خصوصی کلیت قضاوت در این رشته را زیر سوال برده اند اما والیبال یک ورزش دانشگاهی است و نباید اجازه داد که تلاش های صادقانه در کنار برخی ریاکاری ها و فرافکنی ها رنگ ببازد.

گلگهر همچنان روی نوار پیروزی و اینبار بار بازی عباس زارعی پاسور و محسن زارعی پشت خط زن تیم نچندان کامل اسپادانا را شکست داد. از این دو بازیکن جوان در آینده فراوان خواهیم شنید.

در ماراتن خانه والیبال چادرملو سه بر دو از سد دخانیات گذشتند. فرزاد ملابهرامی، بهمن جهانگیر، سینا نیک پور و موسی سخاوی (لیبرو) و در تیم دخانیات علی تابان و آرمین خدابنده لو عالی بودند.

تیم مقاومت تهران نیز با کادر جدید متشکل از مرتضی اشرفی، فرهاد متقی و علی دهمست ملوان تهران را شکست داد.

مجتبی عزیزی، پراهام قلجایی و محمدرضا کلاته در تیم مقاومت خوش درخشیدند.
تابلوی نتایج بازی های هفته شانزدهم لیگ یک مردان
گل گهر سیرجان ۳ - مهر و ماه اسپادانا صفر
رازین پلیمر ۳ - مس شهر بابک صفر
رعد پدافند ۳ - فولاد سپاهان یک
 مقاومت بسیج ۳ -  ملوان تهران یک

 نصر امید ۳ - طلوع سپید باران ۲
 عقاب نهاجا ۳ - توپکا بابلسر یک

دخانیات ۲ - چادرملو ۳
دورنالار ارومیه ۳ - شمس یک

گزارش: جمشید حمیدی