پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
تابلوی نتایج لیگ برتر فوتبال

پرسپولیس صفر - صفر پیکان

پرسپولیس در شرایطی که می توانست با شکست پیکان سرنشینی خود را تثبیت کند به تساوی بدن گل رضایت داد.

در ادامه ر قابت های هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور استقلال با یک گل از نقطه پنالتی نماینده آبادان را شکست داد تا شرایط بهتری نسبت به پرسپولیس پیدا کند البته درمورد پنالتی استقلال نیز حرف و حدیث هایی وجود داشت و برخی ها معتقد اند که بازیکن حریف فن جودو را بر روی یار آبی پوشان اجرا کرد اما... 
در این بازی بازیکنان پرسپولیس تلاش زیادی برای گلزنی داشتند اما موقعیت ‌ها یکی پس از دیگری با بی دقتی از دست رفت تا این بازی که در دقایق پایانی حساس و زیبا شده بور گلی در بر نداشته باشد. تیم پیکان در این بازی برای حداقل امتیاز به میدان رفته بود و با ارائه بازی تدافعی به این مهم دست یافت و از صدرنشین مسابقات یک امتیاز شیرین دشت کرد.

صنعت نفت صفر - یک استقلال

 گل:

دقیقه ۸۶: کوین یامگا
استقلال این فرصت را داشت تا در بازی با تیم صنعت نفت خود را در صدر جدول جانشین پرسپولیس کند. شاگردان ساپینتو اما با از دست دادن موقعیت های متعدد نتوانست تفاضل گل خود را بالا برده صدر نشین شوند.

در دقیقه ۸۲ بازی  توپ ربایی شهباززاده در میانه زمین منجر به حمله استقلالی ‌ها شد و پس از یک و دوی موفق سجاد با قایدی توپ به آرمان رسید و با تکل مدافع نفت، مهاجم آبی ‌ها سرنگون شد و داور اعلام پنالتی کرد. تک گل این بازی را یامگا از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

گزارش: نیلوفر مژدهی