پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
در آستانه مسابقات جام جهانی کراکوف

ضربه بزرگ به تیم ملی هندبال!

درحالی که تا پرواز تیم ملی هندبال به مسابقات جهانی لهستان کمتر از یک هفته باقی مانده است یکی از بهترین لژیونر های این رشته از همراهی سایر بازیکنان بازماند.

علیرضا موسوی که در تیم دینامو  بخارست بازی می کند اعلام کرد که در اثر آسیب زانو قادر به همراهی تیم ملی نیست و این یک خبر ناخوشایند برای تیم اعزامی محسوب می شود.

مهدی بیجاری کاپیتان سابق تیم ملی هندبال در اینباره به البرز ورزشی می گوید: در نبود موسوی فقط یک لژیونر برای تیم ملی باقی می ماند که در بوندسلیگای آلمان حضور دارد شاید آقای ووسلین سرمربی تیم ملی بخواهد از وی برای پست دفاع 3 استفاده کند که با وجود ویژگی های  فنی که پویا دارد شاید به لحاظ فیزیکی بتواند جای موسوی را پر کند.

بیجاری که در جام جهانی 2015 در قطر عضو تیم ملی بود با اشاره به مشکلاتی که تیم کنونی از لحاظ مهره دارد می افزاید: به اعتقاد من سجاد استکی می توانست به تیم ملی کمک کند اما در نبود وی نباید از کنار الله کرم استکی بی تفاوت عبور می کردیم. وی در سن 34 سالگی در اوج آمادگی به سر می برد با این همه امیدوارم تیم ملی در کراکوف بدرخشد و زمینه مناسبی برای جذب ملی پوشان کشورمان در تیم های مختلف اروپایی فراهم شود.

گزارش: مرجان بنی یعقوب