پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
مدیریت فوتبال هم مانند همه جا...

رشیدی: فوتبال ایران شرایط مناسبی ندارد

با وجود گذشت یک هفته از دربی پایتخت منصور رشیدی دروازه بان سابق استقلال و تیم ملی اعتقاد دارد ساپینتو نباید تیم را از حضور مدافعان قد بلند خالی می کرد.

رشیدی می افزاید: به اعتقاد من حداقل یزدانی باید در تیم قرار می گرفت هر دو تیم به حرکت از جناحه و ضربه های کاشته توجه داشتند و با اینکه بازی بدی را ارائه نداده بودند اما توقع مردم با دیدن جام جهانی از فوتبال بالاتر رفته است.

سنگربان سابق تیم ملی و مربی اسبق باشگاه استقلال درباره انتخاب سرمربی برای تیم ملی نیز می گوید: کی روش 8 سال در فوتبال ایران بود و دو بار هم با وی به جام جهانی رفتیم در شرایطی که سهمیه قاره آسیا در جام جهانی 5 تیم بود وی نتوانست انتظارات را برآورده سازد، ما با یک تیم جوان تر و مربیان ایرانی هم بهتر از تیم فعلی نتیجه می گرفتیم مربیان ایرانی به لحاظ اخلاقی، فرهنگی و جامعه شناسی بهتر می توانند تیم را اداره کنند.

با توجه به میانگین بالا تیم اعتقاد دارم که باید چهار سال آینده سرمایه گذاری فوتبال را معطوف به جوانان کرد بازیکن خوب زیاد داریم ولی به موقع به آنها نمی پردازیم در مجموع فوتبال ایران شرایط مناسبی ندارد چرا که مدیریت در این تشکیلات هم مانند سایر شوون خوب نیست و اگر قرار باشد وزیر ورزش را استیضاح کنند اول باید تعریف درستی از مدیریت فدراسیون های ورزشی تعریف شود.

گفت و گو: پیمان محرمی